Jak zmienić okres rozliczeniowy dla usługi?

W artykule znajdziesz instrukcję, jak zmienić okres rozliczeniowy dla usługi na nowej platformie home.pl.

Okres rozliczeniowy zależny jest od typu usługi. Przykładowo, w przypadku hostingu lub domeny to podstawowym cyklem bilingowym jest roczny okres rozliczeniowy. Natomiast przy hostingu dostępne są również półroczne oraz miesięczne okresy rozliczeniowe.

W przypadku rocznego okresu rozliczeniowego oznacza on, że jeśli klient zamawia usługę 5 lutego, to będzie ona ważna i aktywna do 5 lutego następnego roku (do północy). Zmiana okresu rozliczeniowego nie jest dostępna przy wszystkich usługach home.pl.

Klient podczas procesu zamówienia usługi wybiera, na jaki okres rozliczeniowy chce zarejestrować wybraną usługę (np. na 1 rok lub inny okres rozliczeniowy). Za pomocą Panelu klienta home.pl możesz później zmienić okres rozliczeniowy dla swojej usługi (w zależności jaki typ usługi posiadasz).
Zmiana okresu rozliczeniowego powoduje utworzenie zamówienia na zmianę okresu rozliczeniowego. Oznacza to, że przy przejściu z miesięcznego na inny okres rozliczeniowy, wymagane jest uiszczenie opłaty. Przeczytaj poniższy przykład, aby lepiej to zrozumieć:
W zależności od typu posiadanej usługi, możesz zmienić okres rozliczeniowy na 1 lub 12 miesięcy. Jeśli zmienisz okres rozliczeniowy z mniejszego na większy, to wymagane jest uiszczenie opłaty za brakujący okres rozliczeniowy (dotychczas mogłeś mieć opłacony tylko miesięczny okres rozliczeniowy). W przypadku domen lub certyfikatów SSL nie możesz zmienić cyklu rozliczeniowego na mniejszy niż 1 rok.

Instrukcja zmiany okresu rozliczeniowego w trzech krokach:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Przejdź do sekcji: Konto i wybierz opcję menu: Subskrypcje.
  3. Na wyświetlonej liście kliknij nazwę usługi i na następnym ekranie kliknij przycisk: Zmień plan.

Jak zmienić okres rozliczeniowy dla usług (opis szczegółowy)?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zmienić okres rozliczeniowy dla wybranej usługi:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Kliknij sekcję menu Konto
  3. Kliknij opcję menu: Subskrypcje, którą również znajdziesz po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Konto - Wybierz opcję menu Subskrypcje
  4. Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz zmienić okres rozliczeniowy.
  5. Na następnym ekranie w sekcji „Informacje podstawowe”, kliknij przycisk: Zmień plan usługi, aby przejść do zmiany okresu rozliczeniowego.
  6. W sekcji „Okresy subskrypcji” wybierz okres rozliczeniowy, na który chcesz przełączyć wybraną usługę.
  7. Sprawdź wprowadzone dane i kliknij przycisk: Wybierz okres, który znajduje się w dolnej części ekranu.
  8. Na następnym ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie Twojego zamówienia. Sprawdź wyświetlone informacje i kliknij przycisk: Złóż zamówienie.
WAŻNE! Okres rozliczeniowy dla usługi zostanie zmieniony po opłaceniu utworzonego zamówienia.
Jeśli chcesz zmienić okres rozliczeniowy dla usługi na poprzedniej platformie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.