Okres rozliczeniowy zależny jest od typu usługi. Przykładowo, w przypadku hostingu lub domeny to podstawowym cyklem bilingowym jest roczny okres rozliczeniowy. Natomiast przy hostingu dostępne są również półroczne oraz miesięczne okresy rozliczeniowe.
W przypadku rocznego okresu rozliczeniowego oznacza on, że jeśli klient zamawia usługę 5 lutego, to będzie ona ważna i aktywna do 5 lutego następnego roku (do północy). Zmiana okresu rozliczeniowego nie jest dostępna przy wszystkich usługach home.pl.
Instrukcja zmiany okresu rozliczeniowego w trzech krokach:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Sprawdź, jak się zalogować.
- Przejdź do sekcji: Konto i wybierz opcję menu: Subskrypcje.
- Na wyświetlonej liście kliknij nazwę usługi i na następnym ekranie kliknij przycisk: Zmień plan.
Jak zmienić okres rozliczeniowy dla usług (opis szczegółowy)?
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zmienić okres rozliczeniowy dla wybranej usługi:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Sprawdź, jak się zalogować.
- Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij opcję menu: Subskrypcje, którą również znajdziesz po lewej stronie ekranu.
- Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz zmienić okres rozliczeniowy.
- Na następnym ekranie w sekcji „Informacje podstawowe”, kliknij przycisk: Zmień plan usługi, aby przejść do zmiany okresu rozliczeniowego.
- W sekcji „Okresy subskrypcji” wybierz okres rozliczeniowy, na który chcesz przełączyć wybraną usługę.
- Sprawdź wprowadzone dane i kliknij przycisk: Wybierz okres, który znajduje się w dolnej części ekranu.
- Na następnym ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie Twojego zamówienia. Sprawdź wyświetlone informacje i kliknij przycisk: Złóż zamówienie.
Hosting stworzony dla WordPressa
Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.