Jak zmienić okres rozliczeniowy dla usługi?

Cykl rozliczeniowy zależny jest od typu usługi. Przykładowo, w przypadku hostingu lub domeny to podstawowym cyklem bilingowym jest roczny okres rozliczeniowy. Natomiast przy hostingu dostępne są również półroczne oraz miesięczne okresy rozliczeniowe.

W przypadku rocznego okresu rozliczeniowego oznacza on, że jeśli klient zamawia usługę 5 lutego, to będzie ona ważna i aktywna do 5 lutego następnego roku (do północy). Zmiana okresu rozliczeniowego nie jest dostępna przy wszystkich usługach.

Klient podczas procesu zamówienia usługi wybiera na jaki okres rozliczeniowy chce zarejestrować wybraną usługę (np. na 1 rok lub inny okres rozliczeniowy). Za pomocą Panelu klienta możesz później zmienić okres rozliczeniowy dla swojej usługi (w zależności jaki typ usługi posiadasz).
Zmiana okresu rozliczeniowego powoduje utworzenie zamówienia na zmianę okresu rozliczeniowego. Oznacza to, że przy przejściu z miesięcznego na inny okres rozliczeniowy, wymagane jest uiszczenie opłaty. Przeczytaj poniższy przykład, aby lepiej to zrozumieć:
W zależności od typu posiadanej usługi, możesz zmienić okres rozliczeniowy na 1 lub 12 miesięcy. Jeśli zmienisz okres rozliczeniowy z mniejszego na większy, to wymagane jest uiszczenie opłaty za brakujący okres rozliczeniowy (dotychczas mogłeś mieć opłacony tylko miesięczny okres rozliczeniowy). W przypadku domen lub certyfikatów SSL nie możesz zmienić cyklu rozliczeniowego na mniejszy niż 1 rok.

Instrukcja w trzech krokach:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Przejdź do sekcji Konto i wybierz opcję menu: Subskrypcje.
  3. Na wyświetlonej liście kliknij nazwę usługi i kliknij przycisk: Zmień plan.

Jak zmienić okres rozliczeniowy dla usług (opis szczegółowy)?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zmienić okres rozliczeniowy dla wybranej usługi:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu „Konto”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję menu „Subskrypcje”, którą również znajdziesz po lewej stronie ekranu.
  4. Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz zmienić okres rozliczeniowy.
  5. Na następnym ekranie w sekcji “Informacje ogólne”, kliknij przycisk “Zmień plan usługi”, aby przejść do zmiany okresu rozliczeniowego.
  6. W sekcji „Okresy subskrypcji” (dolna część ekranu) wybierz, na który okres rozliczeniowy chcesz przełączyć wybraną usługę.
  7. Sprawdź wprowadzone przez Ciebie dane i kliknij przycisk „Wybierz okres”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
  8. Na następnym ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie Twojego zamówienia. Sprawdź wyświetlone informacje i kliknij przycisk „Złóż zamówienie”.
WAŻNE! Okres rozliczeniowy dla usługi zostanie zmieniony dopiero po zrealizowaniu danego zamówienia (np. opłaceniu go).
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl