Dlaczego nie otrzymałem papierowej faktury VAT?

Jeśli nie otrzymałeś papierowej wersji Faktury VAT, najprawdopodobniej masz aktywną opcję e-faktury, czyli odbierania tylko faktury elektronicznej. W tym przypadku Faktura VAT za usługi (np. hosting lub domeny) została wystawiona w wersji elektronicznej i udostępniona dla Ciebie w Panelu klienta home.pl.

SPIS TREŚCI

Mam ustawioną wysyłkę papierową, ale nie dostałem Faktury VAT

Jeśli mimo aktywnej opcji wysyłki faktur w wersji papierowej (ustawienie powinno być aktywne przed opłaceniem PRO FORMY), nie otrzymałeś faktury w wersji papierowej, prawdopodobnie nie została ona jeszcze dostarczona przez operatora pocztowego lub nadana przez home.pl. Wysyłka wersji papierowej faktur, następuje zwykle w czasie około 4 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie.

Co się dzieje po wystawieniu Faktury VAT?

Po wystawieniu faktura VAT jest przesyłana w wersji elektronicznej lub papierowej, w zależności od ustawień Twojego konta w home.pl. W Panelu klienta home.pl zawsze możesz pobrać fakturę VAT w wersji elektronicznej (w formacie .pdf).

  • Jeśli wybrałeś wysyłkę faktury w wersji papierowej, otrzymasz oryginał Faktury VAT przesłany tradycyjnym listem oraz elektroniczny obraz dostępny w Panelu klienta home.pl (powiadomienie o udostępnieniu obrazu Faktury VAT otrzymasz na adres e-mail),
  • Jeśli wybrałeś e-fakturę, otrzymasz oryginał Faktury VAT tylko w wersji elektronicznej, udostępniony w Panelu klienta home.pl (powiadomienie o wystawieniu Faktury VAT otrzymasz drogą mailową).

Kiedy powinienem otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT w formie papierowej zostanie nadana pocztą tradycyjną w ciągu kilku dni roboczych (około 4 dni) po zaksięgowaniu płatności w home.pl (chyba że masz włączoną opcję e-faktury).

  • Jeśli nie otrzymałeś jeszcze oryginału Faktury VAT, prawdopodobnie nie został on jeszcze dostarczony przez operatora pocztowego.

Jeśli wybrałeś obsługę e-faktury, to dokument w wersji elektronicznej (w formacie pliku PDF) dostępny będzie w Panelu klienta home.pl w ciągu kilku dni (około 4 dni) po zaksięgowaniu płatności w home.pl.

  • Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail dotyczącej wystawienia faktury oraz, jeśli w Panelu klienta home.pl nadal Faktura VAT w wersji elektronicznej nie jest dostępna do pobrania, sprawdź, czy abonament opłaconej usługi został przedłużony. Jeśli tak, Faktura VAT jest w trakcie wystawiania, jeśli abonament nie został przedłużony, prawdopodobnie wpłata nie została jeszcze zaksięgowana.
Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak pobrać Fakturę VAT w wersji elektronicznej z Panelu klienta.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.