Dlaczego nie otrzymałem papierowej faktury VAT?


Jeśli nie otrzymałeś papierowej wersji Faktury VAT, najprawdopodobniej masz aktywną opcję e-faktury, czyli odbierania tylko faktury elektronicznej. W tym przypadku Faktura VAT za usługi (np. hosting lub domeny) została wystawiona w wersji elektronicznej i udostępniona dla Ciebie w Panelu klienta home.pl.

SPIS TREŚCI

Mam ustawioną wysyłkę papierową, ale nie dostałem Faktury VAT

Jeśli mimo aktywnej opcji wysyłki faktur w wersji papierowej (ustawienie powinno być aktywne przed opłaceniem PRO FORMY), nie otrzymałeś faktury w wersji papierowej, prawdopodobnie nie została ona jeszcze dostarczona przez operatora pocztowego lub nadana przez home.pl. Wysyłka wersji papierowej faktur, następuje zwykle w czasie około 4 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie.

Co się dzieje po wystawieniu Faktury VAT?

Po wystawieniu faktura VAT jest przesyłana w wersji elektronicznej lub papierowej, w zależności od ustawień Twojego konta w home.pl. W Panelu klienta home.pl zawsze możesz pobrać fakturę VAT w wersji elektronicznej (w formacie .pdf).

  • Jeśli wybrałeś wysyłkę faktury w wersji papierowej, otrzymasz oryginał Faktury VAT przesłany tradycyjnym listem oraz elektroniczny obraz dostępny w Panelu klienta home.pl (powiadomienie o udostępnieniu obrazu Faktury VAT otrzymasz na adres e-mail),
  • Jeśli wybrałeś e-fakturę, otrzymasz oryginał Faktury VAT tylko w wersji elektronicznej, udostępniony w Panelu klienta home.pl (powiadomienie o wystawieniu Faktury VAT otrzymasz drogą mailową).

Kiedy powinienem otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT w formie papierowej zostanie nadana pocztą tradycyjną w ciągu kilku dni roboczych (około 4 dni) po zaksięgowaniu płatności w home.pl (chyba że masz włączoną opcję e-faktury).

  • Jeśli nie otrzymałeś jeszcze oryginału Faktury VAT, prawdopodobnie nie został on jeszcze dostarczony przez operatora pocztowego.

Jeśli wybrałeś obsługę e-faktury, to dokument w wersji elektronicznej (w formacie pliku PDF) dostępny będzie w Panelu klienta home.pl w ciągu kilku dni (około 4 dni) po zaksięgowaniu płatności w home.pl.

  • Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail dotyczącej wystawienia faktury oraz, jeśli w Panelu klienta home.pl nadal Faktura VAT w wersji elektronicznej nie jest dostępna do pobrania, sprawdź, czy abonament opłaconej usługi został przedłużony. Jeśli tak, Faktura VAT jest w trakcie wystawiania, jeśli abonament nie został przedłużony, prawdopodobnie wpłata nie została jeszcze zaksięgowana.
Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak pobrać Fakturę VAT w wersji elektronicznej z Panelu klienta.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak