Dlaczego otrzymuję PRO FORMĘ podczas okresu próbnego?

W ramach usług świadczonych w home.pl, dla każdego Klienta, który dokona nowej rejestracji usługi lub przedłużenia jej abonamentu, wystawiane są dokumenty księgowe.

  • Dla nowych usług oraz usług, których okres ważności dobiega końca, wystawiana jest PRO FORMA – dokument informacyjny, na podstawie którego możesz dokonać płatności za usługę.
  • Po zaksięgowaniu środków na koncie home.pl i przedłużeniu abonamentu, wystawiana jest Faktura VAT. Faktura VAT jest dokumentem księgowym i jednocześnie potwierdzeniem zarejestrowania i opłacenia usługi w home.pl. Faktura VAT jest wystawiana po opłaceniu PRO FORMY.

Home.pl dopiero po otrzymaniu płatności wykonuje usługę (czyli np. rejestruje domenę, czy aktywuje pełną funkcjonalność serwera) i dopiero wtedy wystawia Fakturę VAT.

Rejestracja usługi jest jednoznaczna z wystawieniem PRO FORMY, której termin płatności wynosi 14 dni. Czas ten jest taki sam jak koniec okresu próbnego lub rezerwacji (w przypadku domen). Oznacza to, że przez 14 dni możesz bezpłatnie korzystać z serwera i wstrzymać się z płatnością.

Informacje o wystawieniu Faktury VAT otrzymasz na adres e-mail reprezentanta usługi. Nastąpi to dopiero po opłaceniu usługi (w ciągu kilku dni roboczych).

  • Zignorowanie PRO FORMY (nieopłacenie jej) będzie równoznaczne z rezygnacją z usługi. Brak płatności za PRO FORMĘ spowoduje wyłączenie serwera, który był przez Ciebie testowany.
  • Dokonanie płatności na podstawie PRO FORMY umożliwi przedłużenie okresu abonamentowego usługi. Odnowienie abonamentu następuje najczęściej na okres 12 lub 6 miesięcy. Po opłaceniu PRO FORMY zostanie wygenerowana właściwa faktura VAT.

Więcej informacji na temat samego 14-dniowego okresu próbnego znajdziesz pod tym adresem.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub