- Gdzie i kiedy wystawiana jest PRO FORMA?
- Jak wygląda wiadomość e-mail, w której wysyłana jest PRO FORMA?
- Jak opłacić PRO FORMĘ za usługi w home.pl?
- Jak opłacić tylko wybrane usługi z PRO FORMY?
Gdzie i kiedy wystawiana jest PRO FORMA?
PRO FORMA wystawiana jest po każdym zamówieniu nowej usługi w home.pl (np. domeny lub hosting) lub przy przedłużaniu usługi na kolejny okres abonamentowy i następnie wysyłana jest na kontaktowy adres e-mail dla Twojego konta w home.pl. PRO FORMY nie są dostępne do pobrania w Panelu klienta. PRO FORMA wysyłana jest tylko jednorazowo na kontaktowy adres e-mail.
Jak wygląda wiadomość e-mail, w której wysyłana jest PRO FORMA?
Wiadomość e-mail wraz z wystawioną PRO FORMĄ (w załączniku) wysyłana jest tylko raz po zamówieniu usługi (dotyczy zarówno rejestracji oraz odnawiania usług). Zobacz jak samodzielnie wygenerować PRO FORMĘ dla aktywnej usługi (np. na 100 dni przed końcem jej ważności).
Po przejściu procesu zamówienia nowej usługi lub przed zakończeniem ważności istniejącej już usługi, ale przed dokonaniem płatności, na kontaktowy adres e-mail dla Twojego konta, wysyłana jest PRO FORMA dotycząca złożonego zamówienia. Dokument ten będzie dostępny w formie pliku PDF i dodany będzie jako załącznik do wiadomości e-mail.
Jak opłacić PRO FORMĘ za usługi w home.pl?
PRO FORMĘ możesz opłacić za pomocą płatności online lub przelewu tradycyjnego. Kliknij przycisk: Opłać usługę w otrzymanej wiadomości e-mail, aby rozpocząć opłacanie otrzymanej PRO FORMY metodą płatności online.
Przechodząc do płatności online upewnij się, że w pasku adresu pojawia się kłódka informująca o włączonym szyfrowaniu, które chroni Twoje dane. Ponadto sprawdź czy płatność realizowana jest na stronie: secure.payu.com.
Pamiętaj, że po wykonaniu płatności, PRO FORMA zostanie usunięta z Panelu klienta. Po zaksięgowaniu płatności w home.pl, zostanie wygenerowana właściwa faktura VAT.
Jak opłacić tylko wybrane usługi z PRO FORMY?
Jeśli nie chcesz opłacić wszystkich usług wyszczególnionych na PRO FORMIE, a tylko niektóre z nich, to możesz skorzystać z dwóch możliwości:
- możesz opłacić wybrane usługi za pomocą płatności online, logując się do Panelu klienta i następnie opłacając tylko wybrane usługi (każdą z osobno),
- możesz opłacić wybrane usługi za pomocą przelewu tradycyjnego, wpisując w tytule przelewu nazwy usług (np. “serwer123456″ lub „twojadomena.pl”) wybranych do opłacenia. Wpłatę należy wykonać na indywidualny numer rachunku bankowego, który podany jest na pulpicie w Panelu klienta home.pl lub na PRO FORMIE.
Po zalogowaniu do Panelu klienta, możesz przejść do każdej usługi z osobna i opłacić ją za pomocą płatności online. Po opłaceniu usługi, dla każdej takiej transakcji otrzymasz osobną fakturę VAT.
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do sekcji menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Następnie przejdź do opcji menu: Subskrypcje, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich Twoich usług (subskrypcji). Kliknij na wybranej usłudze, którą chcesz opłacić.
- Na ekranie zostaną wyświetlone informacje na temat wybranej usługi. Kliknij przycisk: Odnowienie, aby przejść do opłacania usługi na kolejny okres abonamentowy.
- Podążaj zgodnie z wyświetlanymi na ekranie wskazówkami.
WAŻNE! W imieniu firmy home.pl obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą). W przypadku pytań lub problemów z realizacją płatności prosimy o kontakt z firmą PayU S.A. pod numerem telefonu: +48 (61) 628 45 05.
Pamiętaj, aby wpłatę zrealizować na indywidualny numer rachunku bankowego, który podany jest na pulpicie w Panelu klienta home.pl lub na PRO FORMIE.
Po opłaceniu wybranych usług, pozostałe usługi, których nie opłaciłeś, nadal będą widoczne w Panelu klienta. Usługi nieopłacone zostaną automatycznie usunięte z Panelu klienta (może to trwać nawet do 3 tygodni po zakończeniu ich ważności).
Jeśli zależy Ci na natychmiastowym usunięciu nieopłaconych usług z Panelu klienta, wyślij wiadomość do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego (wskaż nazwy usług do usunięcia).
Hosting stworzony dla WordPressa
Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.