Edycja komentarza do usługi w Panelu Klienta home.pl

W poniższym artykule znajdziesz informacje, jak edytować komentarz do usługi w Panelu Klienta na poprzedniej platformie home.pl.

Wprowadzenie

W Panelu klienta home.pl możesz dodać prywatny komentarz dla każdej usługi, który może ułatwić Ci identyfikację odpowiedniej usługi w przyszłości. Pamiętaj, że komentarz do usługi jest widoczny tylko po zalogowaniu się do Panelu klienta home.pl.

 

Istnieją dwa miejsca w Panelu klienta home.pl, w których możesz edytować wspomniany komentarz. Pamiętaj, że treść komentarza może składać się maksymalnie z 255 znaków (razem ze spacjami).

Edycja komentarza w mini-podglądzie usługi

  1. Zaloguj się w Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij opcję menu „Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta - Wybierz opcje menu Usługi
  3. Na wyświetlonej liście usług kliknij nazwę usługi, dla której chcesz ustawić/zmienić komentarz.
    Panel klienta - Usługi - Kliknij w Nazwę usługi
  4. Po kliknięciu nazwy usługi, wyświetlony zostanie mini-podgląd usługi, w którym możesz ustawić/zmienić komentarz. Kliknij ikonę „Długopisu”, aby rozpocząć edycję komentarza.

    Panel klienta - Usługi - Nazwa usługi - Kliknij ikonę “Długopisu”, aby rozpocząć edycję komentarza

  5. W wyświetlonym polu tekstowym wpisz komentarz do usługi i kliknij niebieską ikonę „Dyskietki”, aby zapisać wprowadzony komentarz.

    Panel klienta - Usługi - Nazwa usługi - Ikona Długopisu - W wyświetlonym polu tekstowym wpisz komentarz do usługi i kliknij niebieską ikonę Dyskietki

  6. Po zapisaniu zmian, komentarz do usługi będzie widoczny na liście usług.

    Panel klienta - Usługi - Nazwa usługi - Po zapisaniu zmian, komentarz do usługi będzie widoczny na liście usług

Edycja komentarza na ekranie Konfiguracji usługi

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij opcję „Usługi”, która znajduję się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta - Wybierz opcje menu Usługi
  3. Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz utworzyć/zmienić komentarz.
    Panel klienta - Usługi - Kliknij w Nazwę usługi
  4. Kliknij przycisk „Konfiguracja usługi”, aby przejść do okna konfiguracji wybranej usługi.
    Panel klienta - Usługi - Nazwa usługi - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  5. Kliknij przycisk „Edytuj”, aby rozpocząć edycję komentarza dla usługi.
    Panel klienta - Usługi - Nazwa usługi - Konfiguracja usługi - Kliknij przycisk “Edytuj”, aby rozpocząć edycję komentarza dla usługi
  6. Wpisz treść komentarza w polu tekstowym oraz kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać  zmiany.

Panel klienta - Usługi - Nazwa usługi - Konfiguracja usługi - Edytuj - Wpisz treść komentarza w polu tekstowym oraz kliknij przycisk Zapisz

<!– [if gte mso 9]> Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <![endif]><!– [if gte mso 9]> <![endif]><!– [if gte mso 10]> <! /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:”Times New Roman”; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} > <!–[endif] >

Wprowadzenie

W Panelu klienta home.pl możesz dodać prywatny komentarz dla każdej usługi, który może ułatwić Ci identyfikację odpowiedniej usługi w przyszłości. Pamiętaj, że komentarz do usługi jest widoczny tylko po zalogowaniu się do Panelu klienta home.pl.

 

Istnieją dwa miejsca w Panelu klienta home.pl, w których możesz edytować wspomniany komentarz. Pamiętaj, że komentarz może składać się maksymalnie z 255 znaków (razem ze spacjami).

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!

Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.

Poznaj Pomoc Premium Sprawdź ofertę