Płatności – Jak opłacić fakturę lub usługę?

Wprowadzenie

W Panelu klienta home.pl w sekcji „Płatności” możesz opłacić nieopłaconą fakturę lub wybraną usługę. W ten sposób możesz przedłużyć abonament dla:

  • tylko wybranych usług, które chcesz przedłużyć,
  • wszystkich Twoich usług widocznych na PRO FORMIE.
WAŻNE! Aby móc opłacać usługi musisz zalogować się do Panelu klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi. Sprawdź, jak się zalogować do Panelu klienta home.pl.

Jak opłacić nieopłaconą PRO FORMĘ z poziomu Panelu klienta home.pl?

  1. Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Kliknij opcję menu „Płatności”.
    Panel klienta - Wybierz opcje menu Płatności
  3. Następnie kliknij podmenu „Faktury nieopłacone”, aby wyświetlić wszystkie wygenerowane PRO FORMY.

    Panel klienta - Płatności - Kliknij podmenu Faktury nieopłacone by wyświetlić PRO FORMY

  4. Wybierz PRO FORMĘ do opłacenia i kliknij przycisk „Opłać”. Spowoduje to rozpoczęcie procesu płatności online.
    • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak opłacić usługę metodą płatności online.

Jak opłacić tylko jedną wybraną usługę z poziomu Panelu klienta home.pl?

  1. Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Kliknij opcję menu „Płatności”.
    Panel klienta - Wybierz opcje menu Płatności
  3. Następnie kliknij podmenu „Usługi nieopłacone”, aby wyświetlić wszystkie usługi do opłacenia.
    WAŻNE! Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, jeśli chcesz wykonać płatność online dla usługi, której okres abonamentowy jeszcze nie upłynął, czyli jest dłuższy niż 28 dni. Po autoryzacji klienta zostanie wygenerowana PRO FORMA dla wybranej usługi, co umożliwi rozpoczęcie płatności elektronicznej w Panelu klienta home.pl.

    Panel klienta - Płatności - Kliknij podmenu Usługi nieopłacone by wyświetlić usługi do opłacenia

  4. Wybierz odpowiednią usługę do opłacenia i kliknij przycisk „Opłać”. Spowoduje to rozpoczęcie procesu płatności online.
    • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak opłacić usługę metodą płatności online.

Czy mogę przedłużyć ważność usługi za pomocą standardowego przelewu bankowego?

Usługi home.pl możesz opłacić tradycyjnym przelewem bankowym, wpłacając pieniądze na unikalny numer rachunku, który wyświetlony jest w Panelu klienta home.pl. Unikalny numer rachunku znajdziesz w opcji menu „Pulpit”, w sekcji „Płatności”.

Więcej informacji o przedłużaniu ważności za pomocą standardowego przelewu znajdziesz pod tym adresem.

WAŻNE! Unikalny numer rachunku bankowego, na który możesz dokonywać wpłat za usługi znajduje się również na Fakturze VAT PRO FORMA.

Panel klienta - Płatności - Przykład Unikalnego numeru rachunku

WAŻNE! Umieść w tytule przelewu nazwę opłacanej usługi lub numer PRO FORMY. Przykładowy tytuł przelewu: usługa „jan.kowalski” PRO/144811/2011.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!

Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.

Poznaj Pomoc Premium Sprawdź ofertę