- Wprowadzenie
- Jak opłacić nieopłaconą PRO FORMĘ z poziomu Panelu klienta home.pl?
- Jak opłacić tylko jedną wybraną usługę z poziomu Panelu klienta home.pl?
- Czy mogę przedłużyć ważność usługi za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego?
Wprowadzenie
W Panelu klienta home.pl w sekcji „Płatności” możesz opłacić nieopłaconą fakturę lub wybraną usługę. W ten sposób możesz przedłużyć abonament dla:
- tylko wybranych usług, które chcesz przedłużyć,
- wszystkich Twoich usług widocznych na PRO FORMIE.
Jak opłacić nieopłaconą PRO FORMĘ z poziomu Panelu klienta home.pl?
- Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
- Kliknij opcję menu „Płatności”.
- Następnie kliknij podmenu „Faktury nieopłacone”, aby wyświetlić wszystkie wygenerowane PRO FORMY.
- Wybierz PRO FORMĘ do opłacenia i kliknij przycisk „Opłać”. Spowoduje to rozpoczęcie procesu płatności online.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak opłacić usługę metodą płatności online.
Jak opłacić tylko jedną wybraną usługę z poziomu Panelu klienta home.pl?
- Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
- Kliknij opcję menu „Płatności”.
- Następnie kliknij podmenu „Usługi nieopłacone”, aby wyświetlić wszystkie usługi do opłacenia.
WAŻNE! Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, jeśli chcesz wykonać płatność online dla usługi, której okres abonamentowy jeszcze nie upłynął, czyli jest dłuższy niż 28 dni. Po autoryzacji klienta zostanie wygenerowana PRO FORMA dla wybranej usługi, co umożliwi rozpoczęcie płatności elektronicznej w Panelu klienta home.pl.
- Wybierz odpowiednią usługę do opłacenia i kliknij przycisk „Opłać”. Spowoduje to rozpoczęcie procesu płatności online.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak opłacić usługę metodą płatności online.
Czy mogę przedłużyć ważność usługi za pomocą standardowego przelewu bankowego?
Usługi home.pl możesz opłacić tradycyjnym przelewem bankowym, wpłacając pieniądze na unikalny numer rachunku, który wyświetlony jest w Panelu klienta home.pl. Unikalny numer rachunku znajdziesz w opcji menu „Pulpit”, w sekcji „Płatności”.
Więcej informacji o przedłużaniu ważności za pomocą standardowego przelewu znajdziesz pod tym adresem.
Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!
Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.