Jak opłacić usługi za pomocą standardowego przelewu?

Znajdziesz tutaj instrukcje jak opłacić usługi metodą tradycyjną na poprzedniej platformie home.pl.

Wprowadzenie

Opłacanie usług za pomocą standardowego przelewu możliwe jest w każdym momencie świadczenia usługi.
Do wykonania standardowego przelewu będziesz potrzebował następujących danych:

  1. nazwę Twojej usługi, którą chcesz przedłużyć, np.:
    • kowalski.home.pl – jeśli chcesz przedłużyć ważność serwera,
    • www.twojadomena.pl – jeśli chcesz przedłużyć ważność domeny.
  2. numer rachunku do płatności, na który powinny trafiać wpłaty za faktury wystawione przez home.pl.
WAŻNE! Unikalny numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat oraz nazwę Twojej usługi znajdziesz w Panelu Klienta home.pl lub na wygenerowanej PRO FORMIE.
Standardowe przelewy bankowe, wykonane na rachunek home.pl i na nim zaksięgowane, rozliczane są zwykle tego samego dnia (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Dopiero wtedy ważność usługi jest przedłużana. Skorzystaj z płatności online, aby natychmiast przedłużyć ważność Twojej usługi:
platnosc_online1.png

Jak opłacić usługę za pomocą standardowego przelewu?

Opłacić usługę standardowym przelewem bankowym możesz w każdym momencie świadczenia usługi (np. tuż po zakończonej rejestracji lub w połowie obecnego okresu abonamentowego).

W tytule przelewu podaj numer faktury i/lub nazwę usługi (np. “kowalski.home.pl”), której dotyczy wpłata:

Przykład tytułu: PRO/73924/2013 kowalski.home.pl.

Numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty za przedłużenie ważności usługi, znajdziesz:

  • po zalogowaniu się do Panelu Klienta home.pl (w boksie “Płatności”). Kliknij tutaj, aby sprawdzić gdzie w Panelu Klienta home.pl możesz znaleźć te dane.
  • na wygenerowanej PRO FORMIE. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak pobrać PRO FORMĘ z Panelu Klienta home.pl.
    proforma-mala.png

W jaki sposób mogę wcześniej otrzymać PRO FORMĘ?

W przypadku nowo zarejestrowanych usług, PRO FORMA generowana jest natychmiast po zakończonej rejestracji usługi i wysyłana jest na Twój kontaktowy adres e-mail.

W przypadku usług, które chcesz przedłużyć na kolejny okres abonamentowy, PRO FORMA generowana jest na 28 dni przed upływem ważności usługi. Jeśli chcesz otrzymać PRO FORMĘ wcześniej, to prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Kiedy usługa zostanie przedłużona, jeśli skorzystałem z przelewu tradycyjnego?

W przypadku tradycyjnego przelewu, wszystkie wpłaty wykonane na rachunek bankowy home.pl i na nim zaksięgowane do godziny 19:00, rozliczane są tego samego dnia (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Po zaksięgowaniu środków oraz ich rozliczeniu, następuje przedłużenie ważności usługi. W przypadku płatności wykonanych na rachunek bankowy home.pl i na nim zaksięgowanych po godzinie 19:00, zostaną one rozliczone dnia następnego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku).

Przykład: Jeśli płatność została zaksięgowana w piątek na rachunku bankowym home.pl, to zostanie ona rozliczona tego samego dnia, także w piątek. Datą wystawienia Faktury VAT będzie data otrzymania wpłaty, czyli piątek.
WAŻNE! Firma home.pl nie przedłuża domen na podstawie potwierdzeń płatności.

Więcej informacji o opłacaniu usług za pomocą standardowego przelewu:

  • Więcej szczegółowych informacji na temat dostępnych metod płatności znajdziesz pod tym adresem.
  • Więcej informacji o przedłużaniu domen z zakończonym okresem ważności znajdziesz pod tym adresem.

Jak opłacić usługi, które zarządzane są przez panel: cp.home.pl?

W przypadku następujących usług: homebackup, reklamy internetowej, hosting dedykowany, Office 365 lub innych aplikacji Microsoft, które zarejestrowane są w home.pl, płatność za te usługi należy realizować za pośrednictwem panelu administracyjnego pod adresem: cp.home.pl

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub