- Jak opłacić usługę za pomocą standardowego przelewu?
- Gdzie znajdę numer konta, na który mam przelać należności za usługi home.pl?
- W jaki sposób mogę wcześniej otrzymać PRO FORMĘ?
- Kiedy moja usługa zostanie przedłużona, jeśli skorzystałem ze standardowego przelewu?
- Więcej informacji na temat opłacania usług za pomocą standardowego przelewu
- Jak opłacić usługi, które zarządzane są przez: https://panel.home.pl?
Opłacanie usług za pomocą standardowego przelewu możliwe jest w każdym momencie świadczenia usługi. Do wykonania standardowego przelewu będziesz potrzebował następujących danych:
- nazwę usługi, którą chcesz opłacić przelewem, np.:
- numer rachunku do płatności, który znajdziesz na pulpicie w Panelu klienta home.pl.
Jak opłacić usługę za pomocą standardowego przelewu?
Opłacić usługę standardowym przelewem bankowym możesz w każdym momencie świadczenia usługi (np. tuż po zakończonej rejestracji lub w połowie obecnego okresu abonamentowego).
W tytule przelewu podaj numer faktury i/lub nazwę usługi (np. „serwer123456.home.pl”), której dotyczy wpłata:
Gdzie znajdę numer konta, na który mam przelać należności za usługi home.pl?
Numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty za przedłużenie ważności usługi, znajdziesz:
- po zalogowaniu się do Panelu klienta home.pl (w module „Płatności”). Sprawdź, gdzie w Panelu klienta home.pl możesz znaleźć te dane.
- na wygenerowanej PRO FORMIE. Sprawdź, jak pobrać PRO FORMĘ z Panelu klienta home.pl.
W jaki sposób mogę wcześniej otrzymać PRO FORMĘ?
W przypadku nowo zarejestrowanych usług, PRO FORMA generowana jest natychmiast po zakończonej rejestracji usługi i wysyłana jest na Twój kontaktowy adres e-mail.
W przypadku usług, które chcesz przedłużyć na kolejny okres abonamentowy, PRO FORMA generowana jest na 28 dni przed upływem ważności usługi. Jeśli chcesz otrzymać PRO FORMĘ wcześniej, to prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czy home.pl znajduje się na białej liście podatników VAT?
Rachunki bankowe znajdujące się na PRO FORMACH od home.pl są tzw. rachunkami wirtualnymi, należącymi do PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, który obsługuje płatności masowe dla home.pl. Z tego względu mogą one nie figurować na “białej liście podatników”, ale nie oznacza to, że home.pl S.A. jako firma się na niej nie znajduje.
Konieczność płatności na numer konta widniejący na tzw. “białej liście” dotyczy tylko transakcji o wartości powyżej 15000zł. Jeśli chcesz uregulować należności za usługi w home.pl w kwocie równej lub powyżej 15000zł, skontaktuj się z home.pl w celu uzyskania numeru rachunku, na który należy wpłacić należność. Więcej informacji »
Kiedy usługa zostanie przedłużona, jeśli skorzystałem z przelewu tradycyjnego?
W przypadku tradycyjnego przelewu, wszystkie wpłaty wykonane na rachunek bankowy home.pl i na nim zaksięgowane do godziny 19:00, rozliczane są tego samego dnia (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Po zaksięgowaniu środków oraz ich rozliczeniu, następuje przedłużenie ważności usługi. W przypadku płatności wykonanych na rachunek bankowy home.pl i na nim zaksięgowanych po godzinie 19:00, zostaną one rozliczone dnia następnego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku).
Więcej informacji o opłacaniu usług za pomocą standardowego przelewu:
- Więcej informacji na temat dostępnych metod płatności.
- Więcej informacji o przedłużaniu domen z zakończonym okresem ważności.
Jak opłacić usługi, które zarządzane są przez: panel.home.pl?
W przypadku następujących usług: Acronis Backup, reklamy internetowej, hosting dedykowany, Office 365 lub innych aplikacji Microsoft, które zarejestrowane są w home.pl, płatność za te usługi należy realizować za pośrednictwem panelu administracyjnego pod adresem: panel.home.pl
- Jak opłacić zamówienie na Office 365?
- Jak opłacić zamówienie na Acronis Backup?
- Płatności za reklamę internetową w home.pl
Hosting stworzony dla WordPressa
Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.