Jak opłacić usługi za pomocą standardowego przelewu?

Do końca promocji:

0
0
0
:
0
0
:
0
0
dni
godzin
minut
sekund

Znajdziesz tutaj instrukcje jak opłacić usługi przelewem na poprzedniej platformie home.pl.

 

Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie.

Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:

  • rabat 10% na usługę G Suite,
  • rabat 10% na usługę Office 365,
  • rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.

 

Jak uruchomić płatności cykliczne kartą? Zobacz wideo

Jak włączyć płatność cykliczną kartą płatniczą w home.pl?

Opłacanie usług za pomocą standardowego przelewu możliwe jest w każdym momencie świadczenia usługi.
Do wykonania standardowego przelewu będziesz potrzebował następujących danych:

  • nazwę usługi, którą chcesz opłacić przelewem, np.:
    • serwer123456.home.pl – jeśli chcesz przedłużyć ważność serwera,
    • wojadomena.pl – jeśli chcesz przedłużyć ważność domeny.
  • numer rachunku do płatności, który znajdziesz na pulpicie w Panelu klienta home.pl.
WAŻNE! Unikalny numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat oraz nazwę Twojej usługi znajdziesz w Panelu klienta home.pl lub na wygenerowanej PRO FORMIE.
Standardowe przelewy bankowe, wykonane na rachunek home.pl i na nim zaksięgowane, rozliczane są zwykle tego samego dnia (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Dopiero wtedy ważność usługi jest przedłużana. Skorzystaj z płatności online, aby natychmiast przedłużyć ważność Twojej usługi:
Za pośrednictwem Panelu klienta home.pl możesz opłacić swoje usługi za pomocą płatności online

Jak opłacić usługę za pomocą standardowego przelewu?

Opłacić usługę standardowym przelewem bankowym możesz w każdym momencie świadczenia usługi (np. tuż po zakończonej rejestracji lub w połowie obecnego okresu abonamentowego).

W tytule przelewu podaj numer faktury i/lub nazwę usługi (np. “serwer123456.home.pl”), której dotyczy wpłata:

Przykład tytułu: PRO/73924/2013 serwer123456.home.pl.

Gdzie znajdę numer konta, na który mam przelać należności za usługi home.pl?

Numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty za przedłużenie ważności usługi, znajdziesz:

  • po zalogowaniu się do Panelu klienta home.pl (w module “Płatności”). Kliknij tutaj, aby sprawdzić gdzie w Panelu klienta home.pl możesz znaleźć te dane.
    Panel klienta - Płatności - Sprawdź numer rachunku bankowego
  • na wygenerowanej PRO FORMIE. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak pobrać PRO FORMĘ z Panelu klienta home.pl.
    Przykładowa PRO FORMA - Metoda płatności - Płatność przelewem - Numer rachunku bankowego

W jaki sposób mogę wcześniej otrzymać PRO FORMĘ?

W przypadku nowo zarejestrowanych usług, PRO FORMA generowana jest natychmiast po zakończonej rejestracji usługi i wysyłana jest na Twój kontaktowy adres e-mail.

W przypadku usług, które chcesz przedłużyć na kolejny okres abonamentowy, PRO FORMA generowana jest na 28 dni przed upływem ważności usługi. Jeśli chcesz otrzymać PRO FORMĘ wcześniej, to prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy home.pl znajduje się na białej liście podatników VAT?

home.pl S.A. jest czynnym podatnikiem VAT i widnieje na „białej liście podatników”. Więcej informacji

Rachunki bankowe znajdujące się na PRO FORMACH od home.pl są tzw. rachunkami wirtualnymi, należącymi do PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, który obsługuje płatności masowe dla home.pl. Z tego względu mogą one nie figurować na “białej liście podatników”, ale nie oznacza to, że home.pl S.A. jako firma się na niej nie znajduje.

Konieczność płatności na numer konta widniejący na tzw. “białej liście” dotyczy tylko transakcji o wartości powyżej 15000zł. Jeśli chcesz uregulować należności za usługi w home.pl w kwocie równej lub powyżej 15000zł, skontaktuj się z home.pl w celu uzyskania numeru rachunku, na który należy wpłacić należność. Więcej informacji »

Kiedy usługa zostanie przedłużona, jeśli skorzystałem z przelewu tradycyjnego?

W przypadku tradycyjnego przelewu, wszystkie wpłaty wykonane na rachunek bankowy home.pl i na nim zaksięgowane do godziny 19:00, rozliczane są tego samego dnia (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt). Po zaksięgowaniu środków oraz ich rozliczeniu, następuje przedłużenie ważności usługi. W przypadku płatności wykonanych na rachunek bankowy home.pl i na nim zaksięgowanych po godzinie 19:00, zostaną one rozliczone dnia następnego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku).

Przykład: Jeśli płatność została zaksięgowana w piątek na rachunku bankowym home.pl, to zostanie ona rozliczona tego samego dnia w piątek. Datą wystawienia Faktury VAT będzie data otrzymania wpłaty, czyli piątek.
WAŻNE! Firma home.pl nie przedłuża domen na podstawie potwierdzeń płatności.

Więcej informacji o opłacaniu usług za pomocą standardowego przelewu:

  • Więcej informacji na temat dostępnych metod płatności znajdziesz pod tym adresem.
  • Więcej informacji o przedłużaniu domen z zakończonym okresem ważności znajdziesz pod tym adresem.

Jak opłacić usługi, które zarządzane są przez panel: panel.home.pl?

W przypadku następujących usług: Acronis Backup, reklamy internetowej, hosting dedykowany, Office 365 lub innych aplikacji Microsoft, które zarejestrowane są w home.pl, płatność za te usługi należy realizować za pośrednictwem panelu administracyjnego pod adresem: panel.home.pl

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie