Jak włączyć opcję zapytaj o produkt?

Użytkownik przed podjęciem decyzji o zakupie danego produktu może mieć wątpliwości, które chciałby rozwiać (np. wysyłając zapytanie o produkt). Sklep internetowy eSklep pozwala włączyć funkcję Zapytaj o produkt, która pozwala z poziomu karty produktu wysłać zapytanie na temat danego produktu.

Pamiętaj, że zapytania o produkt kierowane są zawsze na główny adres e-mail sklepu, który możesz ustawić w opcji menu Ustawienia > Ogólne > DANE FIRMY.

Aby włączyć możliwość przesyłania zapytań o konkretny produkt:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny.
  3. Znajdź sekcję Szczegóły produktów i tam odszukaj oraz zaznacz opcję Zapytaj o produkt.
  4. Kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać zmiany.

Od teraz na karcie każdego produktu widoczny będzie przycisk, który pozwala wysłać zapytanie o produkt.

Po kliknięciu przycisku, zostanie wyświetlone okno, w którym klient będzie mógł przesłać zapytanie o produkt.

Każda wysyłka zostanie potwierdzona odpowiednim komunikatem na ekranie klienta.

Pamiętaj, że zapytania o produkt kierowane są zawsze na główny adres e-mail sklepu, który możesz ustawić w opcji menu Ustawienia > Ogólne > DANE FIRMY.
Więcej rozwiązań

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.