Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Użytkownik przed podjęciem decyzji o zakupie danego produktu może mieć wątpliwości, które chciałby rozwiać (np. wysyłając zapytanie o produkt). W sklepie internetowym Shoper możesz włączyć funkcję Zapytaj o produkt, która pozwala z poziomu karty produktu wysłać zapytanie na temat danego produktu.
Aby włączyć możliwość przesyłania zapytań o konkretny produkt:
- Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
- Sprawdź, jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny.
- Znajdź sekcję Szczegóły produktów i tam odszukaj oraz zaznacz opcję Zapytaj o produkt.
- Kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać zmiany.
Od teraz na karcie każdego produktu widoczny będzie przycisk, który pozwala wysłać zapytanie o produkt.
Po kliknięciu przycisku, zostanie wyświetlone okno, w którym klient będzie mógł przesłać zapytanie o produkt.
Każda wysyłka zostanie potwierdzona odpowiednim komunikatem na ekranie klienta.
Więcej rozwiązań
- Jak dodać zamówienie za pośrednictwem Panelu sklepu?
- Jak dodać nowy produkt?
- Jak uzupełnić warianty produktu (np. kolor, rozmiar)?
- Przywiązanie do tradycji – przesyłka za pobraniem
- Jak zmienić stan produktu na „dostępny na zamówienie”?
- Jak ukryć ceny netto produktów w sklepie?