Jak włączyć opcję zapytaj o produkt?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Użytkownik przed podjęciem decyzji o zakupie danego produktu może mieć wątpliwości, które chciałby rozwiać (np. wysyłając zapytanie o produkt). W sklepie internetowym Shoper możesz włączyć funkcję Zapytaj o produkt, która pozwala z poziomu karty produktu wysłać zapytanie na temat danego produktu.

Pamiętaj, że zapytania o produkt kierowane są zawsze na główny adres e-mail sklepu, który możesz ustawić w opcji menu Ustawienia > Ogólne > DANE FIRMY.

Aby włączyć możliwość przesyłania zapytań o konkretny produkt:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny.
  3. Znajdź sekcję Szczegóły produktów i tam odszukaj oraz zaznacz opcję Zapytaj o produkt.
  4. Kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać zmiany.

Od teraz na karcie każdego produktu widoczny będzie przycisk, który pozwala wysłać zapytanie o produkt.

Po kliknięciu przycisku, zostanie wyświetlone okno, w którym klient będzie mógł przesłać zapytanie o produkt.

Każda wysyłka zostanie potwierdzona odpowiednim komunikatem na ekranie klienta.

Pamiętaj, że zapytania o produkt kierowane są zawsze na główny adres e-mail sklepu, który możesz ustawić w opcji menu Ustawienia > Ogólne > DANE FIRMY.
Więcej rozwiązań

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie