Użytkownik przed podjęciem decyzji o zakupie danego produktu może mieć wątpliwości, które chciałby rozwiać (np. wysyłając zapytanie o produkt). Sklep internetowy eSklep pozwala włączyć funkcję Zapytaj o produkt, która pozwala z poziomu karty produktu wysłać zapytanie na temat danego produktu.
Aby włączyć możliwość przesyłania zapytań o konkretny produkt:
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny.
- Znajdź sekcję Szczegóły produktów i tam odszukaj oraz zaznacz opcję Zapytaj o produkt.
- Kliknij przycisk „Zapisz”, aby zapisać zmiany.
Od teraz na karcie każdego produktu widoczny będzie przycisk, który pozwala wysłać zapytanie o produkt.
Po kliknięciu przycisku, zostanie wyświetlone okno, w którym klient będzie mógł przesłać zapytanie o produkt.
Każda wysyłka zostanie potwierdzona odpowiednim komunikatem na ekranie klienta.
Więcej rozwiązań
- Jak dodać zamówienie za pośrednictwem Panelu sklepu?
- Jak dodać nowy produkt?
- Jak uzupełnić warianty produktu (np. kolor, rozmiar)?
- Przywiązanie do tradycji – przesyłka za pobraniem
- Jak zmienić stan produktu na „dostępny na zamówienie”?
- Jak ukryć ceny netto produktów w sklepie?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.