Jak potwierdzić otrzymaną opinie o produkcie?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Klienci sklepu internetowego Shoper mają możliwość dodawania opinii do produktów. Opinie produktów mogą wymagać uprzedniej akceptacji administratora przed ich opublikowaniem na stronach sklepu. Aby potwierdzić opublikowanie otrzymanej opinii:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu  Opinie nt. produktów
  3. Kliknij odpowiednią opcję w kolumnie Zatwierdzony przy opinii, którą chcesz zatwierdzić.

Możesz też odpowiednio zmodyfikować lub usunąć opinię. W tym celu kliknij opcję Edytuj lub Usuń, która znajduje się w kolumnie Akcje.

Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie