W dniu dzisiejszym wdrożyliśmy kolejny pakiet zmian i poprawek w aplikacjach Panel klienta home.pl i Sklepach. Większość zmian dotyczyło usprawnień w tzw. backendzie, czyli w funkcjach niewidocznych dla Klienta, ale mających wpływ na szybkość i bezawaryjność działania systemu. Pozostałe zmiany i poprawki istotne z punktu widzenia Klienta zostały wypisane poniżej:
- W odpowiedzi na sugestie naszych Klientów (zgłaszane na stronie rozwijaj.home.pl) dodaliśmy w widoku usługi Domena, w boksie „Konfiguracji domeny” informację o tym do jakiego serwera w home.pl przypisana jest domena.
- Poprawiliśmy teksty komunikatów błędów w formularzu zmiany danych osób kontaktowych na bardziej intuicyjne.
- Zautomatyzowaliśmy proces uzupełniania listy pobieranych parametrów w statystykach Sklepów
- Wyeliminowaliśmy rzadko występujący błąd związany z niepoprawnym działaniem ikony „+” na listach usług. Teraz usługi podrzędne będą prawidłowo wyświetlane na liście.
- Wyeliminowaliśmy błąd występujący podczas transferu domeny z NASK do home.pl. Problem dotyczył domen, w których dane płatnika zawierały znak cudzysłowu (np. w nazwie firmy). Teraz formularz transferu domeny usunie niepotrzebne cudzysłowy.