Aktualizacja eSklepu do wersji 5.19.2/5.19.3/5.19.4/5.19.5

Informujemy, że od 17 kwietnia do 30 czerwca 2019 r. wdrażane będą aktualizacje do eSklepów w home.pl

W czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie sklepy internetowe pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi sklepu, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.

Poniżej lista nowości, usprawnień oraz poprawek w ramach aktualizacji:

5.19.2

Poprawki

  • Poprawiono braki w tłumaczeniach fraz sklepu.
  • Poprawiono działanie maski kodu pocztowego.
  • Poprawiono działanie wyboru punktu odbioru w integracji z Poczta Polska.
  • Poprawiono link do regulaminu w integracji z systemem InPost.
  • Poprawiono zliczanie pobrań produktów cyfrowych dla klientów niezalogowanych.
  • Poprawiono działanie funkcji dodawania nowych atrybutów do systemu – nowe atrybuty będą widoczne w produktach.
  • Poprawiono pobieranie adresów do zamówień w integracji z Allegro.
  • Poprawiono tłumaczenie w formularzu płatności Dotpay – „powrót do serwisu”.

API

  • Poprawiono dodawanie zestawów do zamówień w API.
  • Dodano filtrowanie po additional_fields w zasobach order i user w API.

5.19.3

Ulepszenia

  • Dokonano usprawnienia w mechanizmie synchronizacji z systemem Allegro.
  • Przebudowano wygląd zakładki Partnerzy.

Poprawki

  • Poprawiono defekt braku ustawiania domyślności dla produktu po wyłączeniu aktywności wariantu domyślnego.
  • Poprawiono wyświetlanie typów przesyłek w panelu administracyjnym.
  • Poprawiono multiakcje wydruku listu przewozowego w integracji z systemem Paczkomaty.
  • Poprawiono wyszukiwarkę produktów – wyświetlanie nieaktywnych kategorii w podpowiedziach.
  • Poprawiono defekt występujący przy dodawaniu nowego atrybutu.
  • Poprawiono wyświetlanie metod dostaw w integracji z systemem Allegro.
  • Poprawiono zachowanie formularza wyboru maszyny w integracji z systemem Paczkomaty – rozszerzony koszyk.
  • Poprawiono zachowanie znaczników w profilu aukcji allegro – znacznik H1.
  • Poprawiono obsługę polskich znaków w konfiguracji PWA.
  • Poprawiono wyświetlanie bloku cytatu w opisie produktu.
  • Poprawiono działanie edycji plików skórki poprzez WebDAV.
  • Poprawiono działanie linków dodawanych w krótkim opisie.
  • Poprawiono wyświetlanie ilości punktów programu lojalnościowego przyznanych za zakupy produktów wyłączonych z rabatów.
  • Poprawiono walidację numeru podatkowego dla krajów UE w danych firmy.
  • Zablokowano możliwość usunięcia statusu zamówienia użytego w konfiguracji.
  • Poprawiono usuwanie kodu rabatowego na darmową dostawę w koszyku.
  • Poprawiono sortowanie produktów na liście producentów.
  • Poprawiono wyświetlanie informacji o ilości wyeksportowanych elementów w Centrum Wymiany Danych.

API

  • Poprawiono przekazywanie numerów przesyłek do systemu Allegro – tworzenie przesyłek przez API.
  • Zablokowano możliwość zmiany statusu zamówienia – gdy status jest nieaktywny – API.
  • Dostosowano integrację Dotpay do obsługi nowego api.

5.19.4

Ulepszenia

  • Dodano pobieranie adresu e-mail z danych aukcji w zamówieniach pochodzących z Allegro – usprawnienie w ramach maskowania adresów e-mail.

Poprawki

  • Poprawiono defekt występujący przy zmianie punktu odbioru na mapie w integracji z Poczta Polska.
  • Usunięto przycisk Facebook wyślij z karty produktu.
  • Poprawiono pobieranie plików cyfrowych dla klienta niezarejestrowanego.
  • Poprawiono wyświetlanie rabatu przyznanego za punkty w programie lojalnościowym w Panelu klienta.
  • Poprawiono działanie znacznika products.option dla pola tekstowego.

API

  • Import aukcji z systemu Allegro – przełączenie na nową wersje api (REST).

5.19.5

Ulepszenia

  • Dodano pole „producent” w pliku xml integracji Kupujemy.
  • Dodanie informacji o składowych zestawu produktów w koszyku.
  • Zmieniono nazwę bramki płatności Sofort na Klarna.
  • Dodano możliwość tworzenia zintegrowanych przesyłek Allegro InPost w integracji z systemem InPost (Shipx).
  • Usunięto oznaczenie zamówień składanych przez klientów pochodzących z Facebook oraz Google.
  • Zmieniono działanie oznaczania dostępności produktu w pliku xml, w porównywarce Ceneo.

Poprawki

  • Poprawiono działanie integracji z Poczta Polska – list polecony.
  • Poprawiono działanie edytora opisu wystawianych aukcji Allegro.
  • Poprawiono wybór zdjęcia dla wariantu przy wystawianiu aukcji przez profil w systemie Allegro.
  • Poprawiono raporty rejestracji klientów.
  • Poprawiono działanie sortowania kolumny Status klienta.
  • Poprawiono działanie dodawania zamówień przez administratora sklepu dla klienta niezarejestrowanego.
  • Poprawiono wyświetlanie faktury w podglądzie zamówienia dla klienta niezarejestrowanego.

Zmiany w stylach graficznych: