W dniach 10.10-14.10 2013r. wprowadzana będzie kolejna aktualizacja sklepu eSklep. Lista zmian dostępna jest poniżej.
Nowe funkcjonalności
- Dodano możliwość zakupu gotowych stylów graficznych bezpośrednio w Panelu Administracyjnym sklepu.
- Dodano funkcję automatycznego wysyłania zdefiniowanych wiadomości (cztery typy) do klientów sklepu po określonym czasiev.
- Dodano edytor Aviary, służący do obróbki zdjęć produktów, bezpośrednio w Panelu Administracyjnym.
- Dodano funkcję wydruku zamówień.
- Dodano funkcję łączenia zamówień.
- Dodano możliwość rejestracji w systemie Apaczka.pl bezpośrednio w Panelu Administracyjnym sklepu.
Ulepszenia
- Dodano wyświetlanie informacji o dodatkowych kosztach płatności w koszyku sklepowym.usuwania zdjęć z produktu poprzez multiakcję
- Dodano obsługę znacznika {confirmation} w treści komunikatu po złożeniu zamówienia (edycja formy płatności).
- Poprawiono przekazywanie uwag (do klienta oraz do zamówienia) w integracji z systemem wFirma.
- Dodano obsługę pola „telefon komórkowy” w integracji z systemem Poczta Polska – przesyłka biznesowa oraz e-przesyłka.
- Uaktualniono integrację z systemem poczty polskiej – usługa „Sprawdzanie zawartości” dla przesyłki typu Pocztex.
- Dodano znacznik wagi produktu w pliku XML dla integracji z porównywarką cen Nokaut.pl.
- Dodano opcję losowej kolejności wyświetlania zdjęć w module slider (suwak).
- Dodano obsługę płatności typu „pobranie” w integracji z systemem wFirma oraz iFirma – UWAGA: należy na nowo utworzyć płatność typu pobranie w panelu administracyjnym.
- Dodano znaczniki {products.producer_id} oraz {products.producer_name} do wykorzystania w szablonach e-mail.
- Usprawniono integrację z systemem Opineo.pl – poprawa działania oraz dodanie możliwości ręcznego wysyłania zaproszeń do klientów.
- Dodano znacznik nazwy producenta – {producer_name} – do szablonów aukcji w integracji z systemem allegro.
- Dodano walidację poprawności numeru NIP w sklepie oraz w panelu administracyjnym.
- Rozszerzono pojemność pola Treść dla stron informacyjnych.
- Dodano unikalne id dla modułu Slider (Suwak) w kodzie html skórki sklepu. UWAGA: proszę zapoznać się ze zmianą pliku tpl (changelog zmian skórki). Może również wystąpić potrzeba zmiany stylów css.
- Zmieniono sposób wyświetlania informacji o terminie wysyłki zamówienia w wiadomościach e-mail – znacznik {deliv_date} zwraca nazwę terminu wysyłki zdefiniowaną w panelu administratora ( Konfiguracja -> Asortyment -> Terminy wysyłki ).
- Dodano informację o adresie IP koszyków klientów.
- Dodano podstawowe znaczniki SEO dla nowych języków sklepu.
Poprawki
- Wycofano możliwość uruchomienia cennika XLS w sklepie. Cennik ten zostanie zupełnie wycofany w kolejnej aktualizacji.
- Poprawiono działanie znacznika {order_url} – rozpoznawanie języka zamówienia.
- Poprawiono działanie integracji z systemem Przelewy24 – płatność na urządzeniach mobilnych.
- Poprawiono import produktów darmowych poprzez Centrum Wymiany Danych.
- Poprawiono działanie importu danych poprzez Centrum Wymiany Danych – niepoprawne dodawanie wartości pól rank i rank_votes.
- Poprawiono aktualizowanie znacznika {price} przy wystawianiu aukcji z profilu, na liście produktów oraz w magazynie.
- Poprawiono paginator stron w wynikach wyszukiwania.
- Poprawiono działanie filtra aukcji w magazynie
- Poprawiono działanie funkcji przyznającej jednorazowy rabat dla nowych klientów.
- Poprawiono eksport listy kuponów rabatowych.
- Uaktualniono link kierujący do regulaminu systemu Paczkomaty.pl pojawiający się w procesie zamawiania towarów. Link ten jest frazą językową – umożliwia to samodzielną edycję linku.
- Dodano możliwość importu/eksportu pola „opakowanie” poprzez CWD.