Planowana niedostępność Panelu klienta home.pl w dniu 27.06.2016

Informujemy, że w poniedziałek 27 czerwca 2016 w godzinach porannych (między 4:00 a 7:00) z uwagi na zaplanowane prace administracyjne niedostępny będzie serwis: Panel.home.pl oraz system płatności online PayU.

Oznacza to, że w tym czasie niedostępna będzie zmiana konfiguracji usług (takich jak domeny czy serwery). Z uwagi na brak dostępu do Panelu klienta home.pl, niedostępna będzie też możliwość skorzystania z systemu płatności elektronicznych. System płatności online PayU dostępny w Panelu klienta home.pl służy do realizacji płatności, wynikających z rejestracji lub przedłużenia ważności usług w home.pl. Sugerujemy wykonanie wszelkich płatności oraz konfiguracji przed rozpoczęciem zaplanowanej przerwy konserwacyjnej.

Zapewniamy, że w czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie usługi oraz serwisy klientów utrzymywane na serwerach home.pl (strony WWW, sklepy, poczta, itp.) pozostaną aktywne i będą funkcjonowały nieprzerwanie.

W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usług, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi usług home.pl, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia.