W dniu dzisiejszym udostępniliśmy naszym Klientom możliwość rejestracji domen z nową końcówką .CO. Choć teoretycznie jest to narodowa domena Kolumbii, jest to obecnie największy przebój rynku domen. Tylko 20 lipca 2010 r. – w pierwszym dniu rejestracji otwartej dla klientów spoza Kolumbii – na całym świecie zostało zarejestrowanych w sumie ponad 100 000 domen z rozszerzeniem .CO.
– Polskie firmy za pośrednictwem Internetu mogą z powodzeniem konkurować z zagranicznymi przedsiębiorstwami – podkreśla Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl. – Nasza firma błyskawicznie reaguje na światowe trendy, umożliwiając naszym klientom praktyczne wykorzystanie technologicznych nowości w ich działalności biznesowej.
Skrót .CO jest powszechnie rozpoznawany w Europie, USA, Kanadzie i Australii jako skrót od COmpany, COrporation, COoperate czy COmmerce.
Nic więc dziwnego że zainteresowanie domeną za granicą jest ogromne. Już ponad 28 000 firm zdecydowało się na zarejestrowanie swojej nazwy z nowym rozszerzeniem. Wśród nich między innymi: American Express, Apple, BMW, Coca-Cola, Disney, eBay, Facebook, Google, IKEA, Microsoft, MTV, Nike, Nokia, Panasonic, Samsung, Sony, Toshiba, Toyota, Twitter, Visa czy Yahoo.
Z dniem 21 lipca 2010 r. cena rejestracji domen .CO w home.pl ustalona została na 99 zł netto.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza, bądź pod numerem 801 44 55 55.