Centrum alertów jest miejscem, w którym znajdują się informacje o potencjalnych zagrożeniach oraz narzędzia do rozwiązywania problemów w organizacji Google Workspace. Google wprowadziło kilka zmian, aby ułatwić korzystanie z Centrum alertów. Mają one na celu poprawienie współpracy między administratorami i zespołami oraz ułatwienie wyszukiwania najważniejszych alertów.
Dzięki nowym funkcjom będzie można:
- Przypisywać alerty do członków zespołów,
- Zarządzać i obserwować status alertów domeny,
- Priorytetyzować alerty względem zagrożenia,
- Wyświetlać alerty związane z użytkownikiem,
- Dodawać nowe atrybuty wyszukiwania,
- Wyświetlać historię zmian alertów,
- Łatwiej i szybciej zarządzać alertami.
Centrum alertów Google Workspace wyświetla powiadomienia i ostrzeżenia o zagrożeniach w Twojej organizacji.
Z dnia na dzień wzrasta liczba ataków i nieupoważnionych prób dostępu do kont przedsiębiorstw i organizacji na całym świecie. Rozbudowana funkcjonalność centrum alertów pozwala na dodawanie kluczowych informacji do alertów, by zespoły i użytkownicy byli lepiej poinformowani o zagrożeniach. Alerty teraz także wyświetlają informacje o powiązanych alertach, co ułatwia identyfikowanie zagrożeń wewnątrz organizacji.
Google wprowadziło też nowe opcje wyszukiwania alertów – można wyszukiwać alerty po adresach e-mail z nimi związanymi oraz wyświetlać historię zmian alertu. Zawarte w niej są metadane i aktualizacje zawartości alertu, które wskazują, czy zmienił się status, osoba zajmująca się alertem lub poziom zagrożenia. Wyszukując alerty można także nimi zarządzać poprzez dodawanie ich do zakładek, usuwanie kilku alertów na raz lub sortowanie kolejności ich wyświetlania.
Gmail z domeną Twojej firmy? To możliwe!
Google Workspace to m.in. poczta Gmail, której możesz używać z domeną swojej firmy. Zyskasz także pakiet praktycznych aplikacji Google. Pracuj zdalnie z każdego miejsca.