Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Za pośrednictwem opcji menu Ustawienia > Ogólne > Administratorzy sklepu dodasz grupy administratorów lub pojedyncze konta administratorów. Dodatkowo, każdemu administratorowi możesz nadawać różne uprawnienia.
Parametry
Każda grupa administratorów opisana jest następującymi parametrami:
Dane podstawowe:
- Nazwa – nazwa grupy, do której będziesz dopisywał poszczególnych administratorów (np. graficy).
- Opis – informacja, po której będziesz rozpoznawał daną grupę na liście.
- Tryb dostępu – zaznacz, do jakich danych ma mieć dostęp tworzona grupa administratorów.
Uprawnienia:
- w tym miejscu określ, do jakich elementów Twojego sklepu i na jaką skalę będzie miała dostęp tworzona grupa administratorów.
Administratorzy
- przy dodawaniu administratora wypełnij dane podstawowe, po których będziesz mógł zidentyfikować użytkownika (nadaj mu również hasło).
- w ograniczeniach adresów IP możesz wpisać adres administratora (wyłącznie z tego adresu IP możliwe będzie połączenie się z Panelem sklepu).
- w historii logowań zweryfikujesz wszystkie próby logowania do danego konta użytkownika (sprawdzić dane o udanych logowaniach oraz tych nieudanych).
- w logach zweryfikujesz, jakie operacje wykonywał dany administrator.
Nic prostszego! Dodaj konto administratora z dostępem tylko i wyłącznie do menu KONFIGURACJA –> WYGLĄD –> AKTYWNY STYL GRAFICZNY. Utworzony w ten sposób użytkownik nie będzie miał dostępu do innych danych znajdujących się w Panelu sklepu (np. do statystyk, czy do danych Twoich klientów). W ten sposób możliwa jest modyfikacja plików odpowiedzialnych jedynie za wygląd sklepu, bez wglądu w inne pliki i dane.
Więcej rozwiązań
- Do czego służy opcja „Zadania cykliczne”?
- Do czego służy opcja menu „Bezpieczeństwo”?
- Do czego służy opcja „Pamięć cache”?
- Do czego służy opcja „Historia wysyłek”?