Jak dodać skrzynkę e-mail w panelu Plesk?

Korzystasz z panelu Plesk? Sprawdź, jak z poziomu panelu dodać skrzynkę webową lub włączyć serwer pocztowy. 

SPIS TREŚCI

Jak włączyć serwer pocztowy w panelu Plesk?

Aby włączyć serwer pocztowy na serwerze, postępuj według instrukcji:

  1. Przejdź do sekcji Narzędzia i ustawienia, a następnie Ustawienia serwera poczty

  2. Upewnij się, że checkbox Włącz funkcje zarządzania pocztą w panelu Plesk jest zaznaczony

Jak włączyć pocztę webową?

Aby włączyć pocztę webową, postępuj według instrukcji:

  1. Przejdź do sekcji Strony WWW i domeny
  2. W sekcji z przypisaną domeną, w której planujesz utworzenie skrzynki pocztowej, wybierz zakładkę Poczta, a następnie Ustawienia poczty.
  3. Sprawdź, czy Usługa pocztowa w tej domenie jest włączona. Następnie system Poczty webowej, z którego chcesz korzystać, a następnie wybierz certyfikaty do zabezpieczenia poczty.

Jak założyć skrzynkę pocztową w panelu Plesk?

  1. Przejdź do sekcji Poczta, a następnie kliknij przycisk Utwórz adres e-mail

  2. Czas na wprowadzenie podstawowych informacji do Twojej poczty:

    • Adres e-mail: podaj adres e-mail tworzonego konta pocztowego w Twojej domenie,
    • Hasło: podaj i powtórz hasło dostępu,
    • Rozmiar: domyślny, korzystający z całej wolnej przestrzeni serwera lub inny rozmiar,
    • Opis w Plesku: opis skrzynki e-mail widoczny dla administratora konta, celem łatwej identyfikacji adresu.
      W głównym menu znajdziesz dodatkowe ustawienia konta e-mail: przekierowania, aliasy i autoresponder.

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie