Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
W ramach panelu PayU masz możliwość konfiguracji dwóch automatycznych mechanizmów, które w zależności od zastosowania, pomogą Ci usprawnić proces realizacji zamówień i przepływu środków pieniężnych.
- Autoodbiór to opcja która umożliwia automatyczne zaakceptowanie płatności (przyjęcie) w systemie PayU.
- Autowypłata to opcja, która umożliwia automatyczne przekazanie zgromadzonych środków do przelewu z systemu PayU na Twoje konto bankowe.
Autoodbiór transakcji
Korzystając z PayU możesz zlecić systemowi automatyczne przyjmowanie środków od klientów. Na tym etapie, każda płatność zrealizowana po stronie klienta Twojego sklepu, możesz zostać przez Ciebie przyjęta – np. jesteś gotowy do skompletowania i wysyłki zamówienia, lub odrzucona – np. nie możesz dokończyć sprzedaży, w wyniku braku produktu.
Jeśli zdecydujesz się na automatyczny odbiór wpłat, gdy tylko PayU odnotuje wpływ środków, każda transakcja automatycznie zmieni status na zakończona. Otrzymane środki pojawią się na saldzie Twojego konta. To rozwiązanie jest wygodne, jeśli chcesz maksymalnie uprościć proces realizacji zamówień, szczególnie gdy poza panelem PayU masz także do kontroli inne panele administracyjne, np. panel sklepu.
Jeśli zdecydujesz się na ręczny odbiór wpłat, gdy tylko PayU odnotuje wpływ środków, każda transakcja otrzyma status do odbioru. Po wejściu w jej szczegóły, otrzymasz możliwość wyboru jednej z dwóch opcji: odbierz lub anuluj. Odbiór środków, spowoduje zmianę statusu transakcji na zakończona, a środki zostaną przekazane na saldo Twojego konta. Anulowanie odbioru wpłaty spowoduje zlecenie zwrotu środków na rachunek lub kartę klienta. To rozwiązanie pozwala zachować większą kontrolę nad tworzonymi transakcjami, ale wymaga także każdorazowego logowania do panelu PayU i akceptację nowych wpłat.
Jak włączyć lub wyłączyć autoodbiór transakcji?
- Zaloguj się do panelu administracyjnego PayU.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zalogować się do panelu.
- Przejdź do zakładki Płatności elektroniczne, a następnie Moje sklepy.
- Kliknij w przycisk Punkty płatności widoczny obok nazwy sklepu.
- Wybierz punkt płatności dla Twojego sklepu, który chcesz skonfigurować.
- Na dole strony odszukaj pole Autoodbiór. Włącz lub wyłącz opcję, klikając w przycisk dostępny w tabeli.
Więcej rozwiązań
- Jak włączyć płatności on-line PayU w sklepie?
- Pierwsze kroki w panelu płatności online PayU
- Co oznaczają poszczególne statusy transakcji w systemie płatności PayU?
- Autowypłaty środków z konta PayU – działanie i konfiguracja
- Gdzie znajdę klucze konfiguracyjne PayU?
Płatności elektroniczne PayU
Szybkie i bezpieczne płatności online. Dla Klientów home.pl prowizja tylko 1,29% i pierwszy miesiąc bez prowizji.