Jak założyć sklep w systemie PayU i dodać punkty płatności?


Podpisując umowę z PayU możesz zarejestrować w systemie jeden lub kilka sklepów internetowych, w ramach których będą dostępne płatności elektroniczne.

Dodanie sklepu w systemie płatności PayU jest warunkiem koniecznym do utworzenia punktów płatności oraz uzyskania kluczy konfiguracyjnych, niezbędnych do połączenia systemu z Twoją stroną WWW/sklepem.

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego PayU.
  2. Przejdź do zakładki Płatności elektroniczne, a następnie Moje sklepy.
    Panel PayU - Płatności elektroniczne - Wybierz opcję Moje sklepy
  3. Kliknij przycisk Dodaj sklep. Uruchomisz kreator dodawania sklepu w 3 krokach:
    • Krok 1: podaj nazwę strony, adres swojego sklepu oraz krótki opis. Wskaż usługi, z których chcesz korzystać, np. przelewy bankowe i karty płatnicze.
      Panel PayU - Płatności elektroniczne - Moje sklepy - Dodaj sklep - Kreator krok 1 - Uzupełnij formularz
    • Krok 2: wybierz typ punktu płatności oraz podaj jego nazwę. Domyślnym typem punktu dostępu jest Classic Api, który sprowadza się do podania adresów stron WWW do obsługi płatności. W przypadku aplikacji eSklep, adresy te znajdziesz w panelu administracyjnym. Jeśli posiadasz inną aplikację sklepu, możesz takie adresy stworzyć samodzielnie, wg. schematu wskazanego na końcu artykułu. Wybierz kodowanie lub pozostaw domyślnie zaznaczone.
      Panel PayU - Płatności elektroniczne - Moje sklepy - Dodaj sklep - Kreator krok 2 - Wybierz typ punktu płatności oraz podaj jego nazwę
    • Krok 3: Pobierz klucze konfiguracyjne i wprowadź je w ustawieniach swojego sklepu.
      Panel PayU - Płatności elektroniczne - Moje sklepy - Dodaj sklep - Kreator krok 3 - Pobierz klucze konfiguracyjne

      Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak skonfigurować płatność PayU w sklepie internetowym eSklep.

  4. Po zakończeniu konfiguracji nowego sklepu, będzie on dostępny na liście sklepów.
    Panel PayU - Płatności elektroniczne - Moje sklepy - Przykładowy widok nowo utworzonego sklepu na liście sklepów
  5. Możesz skorzystać z dodatkowych opcji, aby rozszerzyć konfigurację konta PayU i ustawień sklepu. Kliknij:
    • Nazwę sklepu, Punkty płatności lub Autowypłaty, aby przejść do podstawowych informacji o swoim sklepie. Klikając Punkty płatności, zostaniesz automatycznie przeniesiony do sekcji odpowiedzialnej m.in. za wyświetlenie kluczy konfiguracyjnych płatności online,
    • Użytkownicy, aby dodać lub edytować użytkownika panelu PayU, odpowiedzialnego za obsługę punktu płatności/sklepu,
    • Statystyki, aby wyświetlić statystyki transakcji od razu dla wybranego sklepu,
    • Edytuj, aby od razu przejść do edycji ustawień sklepu, nazwy, punktów płatności, użytkowników,
    • Usuń, aby całkowicie usunąć sklep i aktywne punkty dostępu.

Więcej rozwiązań

Płatności elektroniczne PayU

Szybkie i bezpieczne płatności online. Dla Klientów home.pl prowizja tylko 1,5%, a aktywacja jedyne 5 zł.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub