AnyDesk w swojej prostocie i przy zachowaniu wysokiego poziomu zaawansowania, ułatwia pracę wielu technikom IT oraz osobom pracującym zdalnie. Każdy organizuje swoje środowisko pracy po swojemu i często chce mieć kontrolę nad uruchamianiem konkretnych aplikacji przy starcie systemu. Sprawdź, jak wyłączyć autostart w AnyDesk.
Jak wyłączyć autostart w AnyDesk?
AnyDesk domyślnie uruchamia się wraz z systemem Windows i nie zmieni się tego ustawienia z poziomu opcji aplikacji. Dlatego, jeśli chcesz wyłączyć autostart AnyDesk na swoim komputerze, z powodzeniem zrobisz to za pomocą ustawień Windows. Wybierz jedno z poniższych rozwiązań.
Menedżer zadań
- Włącz komputer, a następnie użyj kombinacji Ctrl + Alt + Del i wybierz Menedżer zadań.
- Przejdź do zakładki Uruchamianie i zaznacz na liście pozycję AnyDesk. Następnie kliknij Wyłącz/Włącz.
Ustawienia Windows
- Przejdź do ustawień systemu Windows, a następnie wybierz Aplikacje.
- Wybierz sekcję Autostart i znajdź AnyDesk na liście. Przesuń suwak według swoich potrzeb.
Czytaj więcej
- Kto może korzystać z AnyDesk za darmo?
- AnyDesk – jak nadać lub zmienić hasło?
- AnyDesk – jak wysyłać pliki na inny komputer?