Teamviewer – jak wyłączyć autostart?

TeamViewer, to popularne oprogramowanie do zdalnego łączenia się z komputerami oraz urządzeniami mobilnymi. Użytkownicy stacjonarnych komputerów i laptopów w swojej pracy często lubią mieć porządek i kontrolować liczbę aktywnych aplikacji. Dotyczy to m. in. automatycznego uruchamiania się programów przy starcie systemu. Jeśli chcesz wyłączyć autostart TeamViewer w systemie Windows, skorzystaj z naszego poradnika.

Biznesowe licencje TeamViewer znajdziesz w ofercie home.pl. Jeśli szukasz profesjonalnego oprogramowania do pracy zdalnej, odwiedź stronę poświęconą usługom Teamviewer.

Jak wyłączyć autostart w Teamviewer?

Aby wyłączyć lub włączyć uruchamianie TeamViewer ze startem Windowsa, wykonaj poniższe czynności:

  1. Uruchom TeamViewera i w sekcji Nienadzorowany dostęp zaznacz lub odznacz opcję Uruchamiaj TeamViewer z Windows.
    Jak wyłączyć autostart w Teamviewer?
  2. Jeśli, oprócz wyłączenia autostartu programu, chcesz zmienić inne opcje, kliknij w ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu Ustawienia programu Teamviewer. i w sekcji Ogólne zaznacz lub odznacz checkbox Uruchamiaj TeamViewer z Windows. Po wprowadzeniu zmian zakończ klikając OK.
    Teamviewer jak wyłączyć autostart?
Czytaj więcej
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

TeamViewer narzędzie do dostępu zdalnego

Umożliwia zarządzanie i obsługiwanie komputerów, serwerów oraz innych urządzeń podczas połączenia zdalnego (nawet przez urządzenia mobilne). Pracuj zdalnie z każdego miejsca.