AnyDesk to popularny program do pulpitu zdalnego. Dzięki niemu wiele firm mogło rozpocząć pracę zdalną bez konieczności zabierania służbowych komputerów do domu. Standardowo AnyDesk jest dostępny w ramach kilku subskrypcji, które należy odnawiać, jeśli chce się mieć stały dostęp do usługi. Z AnyDeska można również korzystać bezpłatnie. Poznaj warunki, które trzeba spełnić, by używać AnyDesk za darmo.
SPIS TREŚCI
Kto może korzystać z AnyDesk za darmo?
Producent oprogramowania zdecydował, że bezpłatny dostęp do AnyDesk mogą uzyskać jedynie użytkownicy, którzy wykorzystują go tylko do celów prywatnych. Algorytmy monitorują częstotliwość wykonywania połączeń zdalnych i weryfikują ich charakter poprzez najczęściej używane opcje. Jeśli producent wykryje nieprawidłowość w używaniu bezpłatnej wersji, zablokuje konto użytkownika i zaprosi do aktywowania subskrypcji.
Kiedy bezpiecznie użyjesz AnyDesk w darmowej licencji? Chodzi o zdalną pomoc bliskiej osobie — komuś z rodziny lub znajomemu — bez otrzymywania wynagrodzenia. Taka pomoc powinna również być sporadyczna. Producent co prawda nie jest w stanie zweryfikować, czy ktoś przelał nam pieniądze za wykonaną pracę zdalną. Jeśli jednak będziesz przeprowadzał zdalne sesje regularnie z różnymi urządzeniami, możesz w niedługim czasie spodziewać się wiadomości od AnyDeska, zachęcającej do zakupienia licencji biznesowej.
Czym charakteryzuje się darmowa licencja AnyDesk?
Bezpłatna licencja AnyDesk przede wszystkim musi być używana w celach niekomercyjnych. Za pomocą takiej licencji połączysz się tylko z jednym urządzeniem na raz, podczas gdy w licencjach biznesowych określasz, ile potrzebujesz mieć niezależnych sesji. Ponadto w darmowym AnyDesku masz dostęp tylko do podstawowych funkcji.
Czytaj więcej
- AnyDesk – jak odebrać zdalne połączenie?
- Jak wysyłać pliki na inny komputer przez AnyDesk?
- Jak zmienić hasło w AnyDesk?