Jak uzupełnić warianty produktu (np. kolor, rozmiar)?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Podczas prowadzenia sklepu internetowego może się przydarzyć, że wymagane będzie uzupełnienie informacji o wariantach dodanych do produktu. Za pośrednictwem Panelu sklepu Shoper od home.pl możesz zmodyfikować dodane wcześniej warianty do produktu, np. w celu uzupełnienia dodatkowych informacji.

Pamiętaj, że aby móc dodać wariant do produktu, należy go uprzednio utworzyć za pośrednictwem opcji menu Obsługa sklepu > Warianty. Sprawdź, jak się tworzy warianty dla produktów.

Aby dodać wariant do produktu, należy wykonać następujące czynności:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu Obsługa sklepu > Produkty
  3. Przejdź do edycji produktu, dla którego chcesz uzupełnić warianty.
    Jak uzupełnić warianty produktu (np. kolor, rozmiar)?
  4. Po wyświetleniu szczegółów wybranego produktu, kliknij zakładkę Warianty, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  5. Przejdź do zakładki Stany magazynowe i kliknij przycisk Dodaj wariant, który znajduje się w górnej części ekranu.
    Jak uzupełnić warianty produktu (np. kolor, rozmiar)?
  6. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który pozwala uzupełnić wariant dla wybranego produktu. W tym miejscu możesz sprecyzować dane na temat wybranej wersji produktu, np. jaką ma wagę, ile pozostało ich w magazynie.

    Generowanie wariantów produktu
    Sprawdź, co oznaczają powyższe pola formularza, które możesz uzupełnić.

    Czerwoną ramką zostały oznaczone opcje wariantu, które zostały wcześniej utworzone w opcji menu Produkty -> Warianty produktów – dzięki którym Klient dokonuje wyboru odpowiedniej wersji produktu podczas zakupów.
  7. Kliknij przycisk Dodaj, jeśli uzupełniłeś informacje o wariancie danego produktu.
Czytaj więcej:
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie