Niedostępność serwisu poczta.home.pl 2.06.2016

Informujemy, że w dniu 2.06.2016 od około godziny 14:00 do 14:30 dostęp do klienta poczty e-mail w przeglądarce, czyli pod adresem www.poczta.home.pl był wyłączony z powodu prac administracyjnych. Nasi administratorzy około godziny 14:00 rozpoczęli prace administracyjne mające na celu rozwiązanie zgłaszanych niedogodności w funkcjonowaniu poczty przez WWW.

Przypominamy, że skrzynki e-mail oraz serwery obsługujące pocztę były cały czas aktywne. Oznacza to, że wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail funkcjonowało bez żadnej przerwy i było nadal możliwe, np. za pomocą zewnętrznych aplikacji do obsługi poczty. Ograniczony dostęp do poczty e-mail opisywany w powyższym komunikacie dotyczył tylko dostępu do poczty e-mail przez stronę: www.poczta.home.pl.

Podczas niedostępności serwisu Poczta home.pl, sugerujemy korzystanie z zewnętrznych aplikacji do obsługi poczty, np. Outlook lub Thunderbird.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić konfigurację poczty e-mail w home.pl dla popularnych programów pocztowych, np. Outlook lub Thunderbird i innych.

W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usług, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi, zapraszamy do korzystania z forum dyskusyjnego.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia.