Planowana niedostępność serwisów home.pl 08/09.09.2016

Informujemy, że w nocy z czwartku 8.09 na piątek 9.09.2016 w godzinach 4:00-6:00 z uwagi na przeprowadzane prace administracyjne, niedostępne będą serwisy: panel.home.pl oraz poczta.home.pl

Przerwa w dostępie do w/w serwisów nie potrwa dłużej niż 2h. W tym czasie logowanie do poczty (webmail) oraz zarządzanie usługami nie będą możliwe.

Pragniemy jednocześnie zapewnić, że w czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie usługi oraz serwisy klientów utrzymywane na serwerach home.pl (strony WWW, sklepy, poczta, itp.) pozostaną aktywne i będą funkcjonowały nieprzerwanie. Poczta pobierana/wysyłana za pośrednictwem programów pocztowych będzie obsługiwana prawidłowo.

W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usług, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi usług home.pl, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.

Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.