Na początku września Google poinformował o zmianach wprowadzanych w funkcji Godziny Pracy aplikacji Kalendarz pakietu Google Workspace. Dzięki nowym funkcjom członkowie organizacji będą mogli łatwiej i szybciej organizować spotkania. Zmiany eliminują potrzebę kontaktowania i umawiania terminów spotkań, tworząc spotkanie Kalendarz wyświetla kiedy zapraszani użytkownicy są dostępni.
Do dodanych funkcji należą:
- Godziny pracy są domyślnie włączone: ustawianie i wyświetlanie godzin pracy jest dostępne i domyślnie włączone dla wszystkich użytkowników Google Workspace.
- Godziny pracy wyświetlają się w widoku siatki: planując spotkanie z innymi użytkownikami Kalendarza, ich godziny pracy pokażą się w oknie.
- Nowe ostrzeżenie dla organizatorów spotkań: jeśli spotkanie zaplanowane zostanie poza godzinami pracy jednego z członków, wyświetlone zostanie powiadomienie.
Ze względu na to, że funkcja domyślnie jest włączona, użytkownicy logujący się do swoich kont zostaną przywitani oknem z ich przybliżonymi godzinami pracy. W tym oknie mogą oni je potwierdzić, edytować lub wyłączyć wyświetlanie godzin pracy klikając w przycisk: Ustawienia.
Godziny pracy można później włączyć ponownie lub edytować w aplikacji Kalendarz, wybierając Ustawienia (ikona koła zębatego) i wchodząc w Ustawienia > Godziny pracy. Rozszerzona funkcjonalność aplikacji trafi do wszystkich użytkowników Google Workspace w pierwszej połowie września.
Gmail z domeną Twojej firmy? To możliwe!
Google Workspace to m.in. poczta Gmail, której możesz używać z domeną swojej firmy. Zyskasz także pakiet praktycznych aplikacji Google. Pracuj zdalnie z każdego miejsca.