Jak zalogować się do Poczty home.pl?

Jak w Poczcie home.pl zalogować się do skrzynki e-mail? Jak wylogować się z serwisu Poczta home.pl? Jak ustawić automatyczne wylogowanie z Poczty home.pl? Pod adresem: https://poczta.home.pl możesz w każdej chwili zalogować... Czytaj więcej >>

Jak zmienić hasło w home.pl?

Poznanie obecnego hasła dostępu, np. podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta home.pl jest niemożliwe. W sytuacja zapomnienia hasła do usług home.pl, istnieje możliwość jego zmiany na inne. W home.pl pojęcie... Czytaj więcej >>

Jak przypisać domenę do serwera w Panelu klienta?

Poradnik wideo: jak przypisać domenę do hostingu w home.pl? Jak przypisać domenę do serwera? Jak przypisać domenę do serwera (dla zaawansowanych)? Znajdziesz tutaj instrukcje jak przypisać domenę do hostingu na nowej... Czytaj więcej >>

Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu?

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen przypisanych do serwera. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć nową skrzynkę e-mail... Czytaj więcej >>

Jak zalogować się do Panelu klienta home.pl?

Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl? Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl? Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl? Nie mogę zalogować się... Czytaj więcej >>

Kategoria:

Raporty i statystyki

Jak wstawić Google Analytics typu eCommerce?

Skonfiguruj konto Google Analytics - https://www.google.com/analytics/web/. Więcej informacji na temat konfigurowania śledzenia e-commerce w Google Analytics znajdziesz pod tym adresem. W Panelu sklepu, w opcji menu Konfiguracja -> Integracje ->...

Jak korzystać z raportu zamówień?

Za pośrednictwem opcji menu RAPORTY --> SPRZEDAŻ --> ZAMÓWIENIA możesz sprawdzić szczegółowe statystyki na temat zamówień składanych w Twoim sklepie. Za pomocą filtra możesz odszukać zamówienia o odpowiedniej wartości, jak...

Jak korzystać z raportu zamówień wg typu?

Za pośrednictwem opcji menu RAPORTY --> SPRZEDAŻ --> ZAMÓWIENIA znajdziesz statystyki dotyczące tak zwanych zakupów jednorazowych, czyli tzw. jednorazowych klientów (którzy tylko złożyli zamówienie) oraz klientów, którzy zarejestrowali się w...

Jak korzystać z raportu form płatności?

Za pośrednictwem opcji menu RAPORTY --> SPRZEDAŻ --> FORMY PŁATNOŚCI odszukasz informacje na temat form płatności, które preferowane są przez Twoich Klientów. Statystyk form płatności możesz filtrować, np. po dacie...

Jak korzystać z raportu form dostawy?

Za pośrednictwem opcji menu RAPORTY --> SPRZEDAŻ --> FORMY DOSTAWY zweryfikujesz jakie formy dostawy preferują klienci. Na tej podstawie możesz zmieniać ustalony już cennik dostarczania przesyłek oraz wzbogacać ofertę. Więcej...

Jak korzystać z raportu rejestracji?

Za pośrednictwem opcji menu RAPORTY --> KLIENCI --> REJESTRACJE dowiesz się, jak wielu Klientów i w jakim okresie zarejestrowało się w Twoim sklepie. Za pomocą Panelu sklepu eSklep możesz rozpocząć...

Jak korzystać z raportu Klienci wg zamówień?

Za pośrednictwem opcji menu RAPORTY --> KLIENCI --> KLIENCI WG. ZAMÓWIEŃ uzyskasz informacje dotyczące Klientów i składanych przez nich zamówień, np. informacje o ich wartości, ilości, a także średniej wartości...

Jak korzystać z raportu Sprzedaż produktów?

Za pośrednictwem opcji menu RAPORTY --> ASORTYMENT --> SPRZEDAŻ PRODUKTÓW możesz sprawdzić informacje na temat popularności Twoich poszczególnych produktów. Możesz sprawdzić m.in. informacje o ilości sprzedanych produktów, ilości zamówień, czy...

Jak korzystać z raportu Szukane frazy?

Za pomocą opcji menu RAPORTY --> ASORTYMENT --> SZUKANE FRAZY możesz sprawdzić statystykę słów kluczowych, które wpisywane są w wyszukiwarce Twojego sklepu. Informacje te możesz wykorzystać przy pozycjonowaniu sklepu w...

Jak korzystać z raportu Oglądalność produktów?

Za pośrednictwem opcji menu RAPORTY --> ASORTYMENT --> OGLĄDALNOŚĆ PRODUKTÓW możesz sprawdzić statystyki dotyczące produktów, które cieszą się zainteresowaniem Klientów. Na tej podstawie będziesz mógł zweryfikować, która część oferty wymaga...

Jak wyświetlić raport zamówień?

Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do opcji menu RAPORTY --> SPRZEDAŻ --> ZAMÓWIENIA. Zaznacz interesujący Cię przedział czasowy i następnie kliknij...

Jak wyświetlić raport wybieranych form dostawy?

Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do opcji menu RAPORTY --> SPRZEDAŻ --> FORMY DOSTAWY. Korzystając z pola Data złożenia zamówienia wybierz...
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub
Zaufało nam już 375 tysięcy Klientów

Od ponad 20 lat budujemy polski Internet i bezustannie rozwijamy nasze usługi. Współpracując z innymi liderami w swoich dziedzinach, tworzymy unikalne rozwiązania na skalę europejską.