Za pośrednictwem opcji menu Raporty i statystyki > Statystyki wg. typu znajdziesz statystyki dotyczące tak zwanych zakupów jednorazowych, czyli tzw. jednorazowych klientów (którzy tylko złożyli zamówienie) oraz klientów, którzy zarejestrowali się w Twoim sklepie, jak również tych, którzy wcześniej już dokonywali zakupów na Twojej stronie.
Za pomocą filtrów możesz posortować zamówienia według odpowiednich kryteriów. Wybierz filtr > wg. typu a następnie wybierz jakie zamówienia chcesz wyświetlić. Skorzystaj z innych filtrów aby uzyskać więcej informacji.
Warto zwracać uwagę na raport zamówień wg typu, gdyż znajdziesz w nim odpowiedzi na pytania dotyczące lojalności Twoich klientów i tego jak często wracają do Twojego sklepu. Duże dysproporcje pomiędzy jednorazowymi zakupami, a zakupami z rejestracją mogą świadczyć o tym, że nie posiadasz zbyt wielu stałych klientów. Warto może w takim wypadku zachęcić klientów dodatkową zniżką, np. podczas pierwszej rejestracji i poinformować o tym użytkowników odwiedzających Twój sklep, np. banerem na stronie głównej?
Więcej rozwiązań
- Jak korzystać z raportu zamówień?
- Jak korzystać z raportu form płatności?
- Jak korzystać z raportu form dostawy?
- Jak korzystać z raportu rejestracji?
- Jak korzystać z raportu Klienci wg zamówień?
- Jak korzystać z raportu Sprzedaż produktów?
- Jak korzystać z raportu Oglądalność produktów?
- Jak korzystać z raportu Szukane frazy?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.