Edycja preferencji dla usługi w Panelu home.pl

Wprowadzenie

Każda usługa zarejestrowana w home.pl posiada swoje preferencje, które określają jej ustawienia ważne z punktu widzenia użytkownika, np. ustawienia podziału pojemności serwera lub wersja obsługiwanego interpretera PHP.

Jakie preferencje dla usługi mogę zmienić?

W przypadku domen możesz zmienić następujące preferencje:

blokuj-spam2

  • Nadaj dane usłudze uprawnienia administracyjnekliknij tutaj, aby przeczytać więcej na temat uprawnień dla usług w home.pl,
  • Wyłącz możliwość resetowania hasła – umożliwia zablokowanie zmiany hasła do danej usługi przez wiadomość e-mail (tzw. reset hasła). Kliknij tutaj, aby zobaczyć więcej informacji na temat dostępnych procedur zmiany hasła,
  • Blokuj informacje o nowościach i ofertach od operatora – umożliwia zablokowanie wiadomości e-mail, które są wysyłane na Twoją kontaktową skrzynkę e-mail przez home.pl (np. nowości, promocje, powiadomienia o nowych ofertach, informacje o aktualizacjach).
    Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o blokowaniu informacji o nowościach i ofertach od operatora.
  • Blokuj dostęp do konta poprzez SSH – zaznacz tę opcję, jeśli chcesz, aby dostęp do serwera poprzez SSH został wyłączony.  Więcej informacji na temat dostępu do SSH znajdziesz pod tym adresem.

 

W przypadku serwerów możesz zmienić takie same preferencje jak przy domenach oraz:

  • Ustawienia interpretera PHP – umożliwia wybór odpowiedniej wersji interpretera PHP, który będzie wykorzystywany do wykonywania skryptów opublikowanych na serwerze w home.pl,

WAŻNE! Zmiana ustawień interpretera PHP możliwa jest również za pośrednictwem pliku „.htaccess”. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zmienić ustawienia PHP za pomocą tego pliku.
Na serwerach w home.pl masz możliwość skorzystania z interpretera PHP w wersjach 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 oraz 5.6 i 7. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o dostępnych wersjach interpretera PHP oraz ich konfiguracji.
  • Ustawienia podziału pojemności na serwerze – w tym miejscu możesz podzielić dostępną pojemność na serwerze pomiędzy pojemność przeznaczoną na pliki oraz stronę WWW, a pojemność przeznaczoną na skrzynki e-mail.

preferencjedladomeny3.jpg

Jak zmienić preferencje dla usługi?

  1. Zaloguj się do Panelu home.pl dla wybranej usługi.
  2. Kliknij opcję menu „Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz zmienić preferencje. Zostanie rozwinięty mini-podgląd usługi.
  4. Kliknij przycisk „Konfiguracja usługi”.
  5. Kliknij niebieski przycisk „Preferencje”, który znajduje się w lewym górnym module.
  6. Włącz lub wyłącz wybrane preferencje i kliknij zielony przycisk „Zapisz”.
    WAŻNE! Wprowadzone zmiany zostaną natychmiast zaktualizowane.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl