Jak wysłać wiadomość do home.pl przez Panel klienta

Za pomocą Panelu klienta home.pl możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta home.pl. W tym artykule opisujemy, jak to zrobić.

Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl możesz skorzystać z możliwości wysłania wiadomości e-mail przez formularz kontaktowy. Wysłana w ten sposób wiadomość będzie zautoryzowana, oznacza to, że w celu wykonania operacji wymagających autoryzacji, nie będzie wymagane dodatkowe podanie hasła.

Wysyłanie wiadomości przez Panel klienta

Krok po kroku:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
  2. W menu bocznym znajdziesz sekcję „Wsparcie klienta”
  3. W nowym widoku przejdź do sekcji „Kontakt” i odnajdź kafelek „Formularz kontaktowy”
  4. Aby wysłać wiadomość, kliknij „Otwórz”
  5. Po kliknięciu, w nowym oknie zostanie otwarty formularz kontaktowy. Wypełnij pola formularza i kliknij przycisk „Wyślij”, aby wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta.
    Panel klienta home.pl - Pulpit - Pomoc - Formularz kontaktowy - Wypełnij pola formularza i kliknij przycisk Wyślij, aby wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta
Do wiadomości można dołączyć pliki. Dozwolone formaty to: .jpg, .png, .pdf, .zip. Maksymalny rozmiar wysłanej wiadomości to 4MB.