Aplikacja: SALESmanago – Instalacja i pierwsza konfiguracja


Aplikacja sklepu internetowego SALESmanago Marketing Automation to idealne narzędzie do prowadzenia e-mail marketingu, dynamicznych treści na stronie www, social media marketingu, reklamy w sieciach reklamowych i marketingu mobilnego. Pozwala na wdrożenie zaawansowanych procesów marketingowych, m.in. poprzez umieszczenie kodu monitorującego na stronie sklepu, tworzenie kontaktów po logowaniu, rejestracji, zapisie do newslettera i dokonaniu zakupu. 

Instalacja aplikacji

W panelu administracyjnym przejdź do zakładki  Aplikacje. Wyszukaj aplikację a następnie kliknij Zainstaluj.

Aplikacja: SALESmanago - Instalacja i pierwsza konfiguracja

Konfiguracja aplikacji

Pierwsze uruchomienie. Po przejściu do ustawień aplikacji masz możliwość utworzenia nowego  lub zalogowania się do już istniejącego konta. Podaj adres e-mail, nadaj hasło dostępu, wybierz język i utwórz konto lub po prostu zaloguj się.

Aplikacja: SALESmanago - Instalacja i pierwsza konfiguracja

Po pierwszym logowaniu uzyskasz dostęp do podstawowej konfiguracji aplikacji: Ustawienia użytkownika, Integracje, Ustawienia konta i Ustawienia eSklep (eSklep).

Ustawienia konta

eSklep - Integracja z SALESmango Marketing Automation - Ustawienia konta - Ustawienia integracji - Uzupełnij potrzebne informacje użytkownika

  • [1] ID klienta – jest to zewnętrzny identyfikator klienta. Informacja ta pochodzi z systemu SALESmanago. Zostaje ona automatycznie przeciągnięta do pola. Można ją znaleźć w zakładce Ustawienia => Integracje => Dostęp do API.
  • [2] Endpoint – informacja w tym miejscu pochodzi z systemu SALESmanago. Zostaje ona automatycznie przeciągnięta do pola. Można ją znaleźć w zakładce Ustawienia => Integracje => Dostęp do API.
  • [3] E-mail właściciela kontaktów – jest to adres e-mail, który zostanie właścicielem pozyskiwanych kontaktów. Pole jest wypełnione automatycznie, ale w przeciwieństwie do dwóch poprzednich pól, w tym można zmienić dane.
  • [4] kod formularza Web Push – w systemie SALESmanago po utworzeniu formularza Web Push zostaje dla niego wygenerowany kod, który należy wkleić do źródła strony. Ten wygenerowany kod powiadomienia Web Push należy wkleić do tego pola, w przypadku jeżeli chcesz skorzystać z tej funkcjonalności systemu i wyświetlać powiadomienie Web Push.

Ustawienia sklepu w SALESmanago

eSklep - Integracja z SALESmango Marketing Automation - Ustawienia - Tagi przypisywane po rejestracji i Tagi przypisywane po logowaniu

  • [1] Tagi przypisywane po rejestracji – możesz dodać tag do kontaktów, które zarejestrowały się w sklepie. Ta opcja pozwala na rozróżnienie kontaktów pozyskanych przez rejestrację w sklepie.
  • [2] Tagi przypisywane po logowaniu – możesz dodać tag do kontaktów, które zalogowały się w sklepie.

Ustawienia integracji

eSklep - Integracja z SALESmango Marketing Automation - Integracje - Ustaw integracje i synchronizacje

[A] Ustawienia integracji

  • [1] Wybierz język – wybierz język, którego chcesz używać na platformie SALESmanago. Język, który wybierzesz będzie używany w funkcjach, które aktywujesz.
  • [2] Wybierz kolory – wybierz schematy kolorów, które będą występować w aktywowanych przez Ciebie funkcjach.

[B] Ustawienia synchronizacji 

  • [1] Eksportuj historyczne dane transakcji – do systemu SALESmanago zostaną przeniesione dane transakcji, czyli wszystkie zamówienia, które mają status zrealizowany.
  • [2] Eksportuj kontakty do SALESmanago – przenieś wszystkie kontakty do SALESmanago, które pozyskałeś w swoim sklepie (osoby które założyły konto).

Szczegółowa instrukcja obsługi SALESmanago dostępna jest w Centrum Pomocy: http://pomoc.salesmanago.pl/

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.