Aplikacja: SALESmanago – Instalacja i pierwsza konfiguracja

728x90

Instrukcja instalacji aplikacji

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
  2. Przejdź do zakładki Aplikacje –> Aplikacje.
  3. Kliknij w ikonę Zainstaluj.
  4. Zapoznaj się z działaniem aplikacji, a następnie zaakceptuj regulamin usługi App Store.
  5. Aby zakupić oraz zainstalować aplikację wciśnij Instaluj.

Konfiguracja połączenia z usługą SALESmanago

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
  2. Przejdź do zakładki Aplikacje –> Moje aplikacje.
  3. Kliknij w ikonę aplikacji

Logowanie lub rejestracja konta

Pierwsze uruchomienie. Po przejściu do ustawień aplikacji masz możliwość utworzenia nowego  lub zalogowania się do już istniejącego konta. Podaj adres e-mail, nadaj hasło dostępu, wybierz język i utwórz konto lub po prostu zaloguj się.

Po pierwszym logowaniu uzyskasz dostęp do podstawowej konfiguracji aplikacji: Ustawienia użytkownika, Integracje, Ustawienia konta i Ustawienia Click Shop (eSklep).

Ustawienia konta

[1] ID klienta – jest to zewnętrzny identyfikator klienta. Informacja ta pochodzi z systemu SALESmanago. Zostaje ona automatycznie przeciągnięta do pola. Można ją znaleźć w zakładce Ustawienia => Integracje => Dostęp do API.

[2] Endpoint – informacja w tym miejscu pochodzi z systemu SALESmanago. Zostaje ona automatycznie przeciągnięta do pola. Można ją znaleźć w zakładce Ustawienia => Integracje => Dostęp do API.

[3] E-mail właściciela kontaktów – jest to adres e-mail, który zostanie właścicielem pozyskiwanych kontaktów. Pole jest wypełnione automatycznie, ale w przeciwieństwie do dwóch poprzednich pól, w tym można zmienić dane.

[4] kod formularza Web Push – w systemie SALESmanago po utworzeniu formularza Web Push zostaje dla niego wygenerowany kod, który należy wkleić do źródła strony. Ten wygenerowany kod powiadomienia Web Push należy wkleić do tego pola, w przypadku jeżeli chcesz skorzystać z tej funkcjonalności systemu i wyświetlać powiadomienie Web Push.

Ustawienia sklepu w SALESmanago

[1] Tagi przypisywane po rejestracji – możesz dodać tag do kontaktów, które zarejestrowały się w sklepie. Ta opcja pozwala na rozróżnienie kontaktów pozyskanych przez rejestrację w sklepie.

[2] Tagi przypisywane po logowaniu – możesz dodać tag do kontaktów, które zalogowały się w sklepie.

Ustawienia integracji

[A] Ustawienia integracji

[1] Wybierz język – wybierz język, którego chcesz używać na platformie SALESmanago. Język, który wybierzesz będzie używany w funkcjach, które aktywujesz.

[2] Wybierz kolory – wybierz schematy kolorów, które będą występować w aktywowanych przez Ciebie funkcjach.


[B] Ustawienia synchronizacji 

[1] Eksportuj historyczne dane transakcji – do systemu SALESmanago zostaną przeniesione dane transakcji, czyli wszystkie zamówienia, które mają status zrealizowany.

[2] Eksportuj kontakty do SALESmanago – przenieś wszystkie kontakty do SALESmanago, które pozyskałeś w swoim sklepie (osoby które założyły konto).

Szczegółowa instrukcja obsługi SALESmanago dostępna jest w Centrum Pomocy: http://pomoc.salesmanago.pl/

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub