Jak zintegrować sklep z e-Nadawcą Poczty Polskiej?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Elektroniczny Nadawca to narzędzie usprawniające i automatyzujące proces nadawania przesyłek pocztowych (w paczkach). System umożliwia rejestrację przesyłek, generowanie dokumentów nadawczych w formie elektronicznej oraz automatyczne przekazywanie pliku z przesyłkami bezpośrednio do wybranej placówki pocztowej.

SPIS TREŚCI

Jak zintegrować sklep internetowy eSklep z systemem Elektroniczny Nadawca?

Aby zintegrować sklep z systemem Elektroniczny Nadawca:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do Ustawienia → Obsługa zamówień → Formy dostawy i kliknij ikonę edycji przy pozycji Poczta Polska (po konfiguracji ustawień przesuń suwak w prawo, aby włączyć usługę).Sklep internetowy - Konfiguracja - Sprzedaż - Dostawy - Kliknij ikonę edycji przy pozycji Poczta Polska
  3. Przejdź do sekcji Ustawienia konta i podaj swój login oraz hasło dostępu do systemu E-Nadawca.
    enadawca-esklep-zaloguj się
  4. Kliknij przycisk Zapisz, aby zapiać wprowadzone ustawienia dot. integracji. Od tej chwili możliwe będzie tworzenie przesyłek do systemu Elektroniczny Nadawca i wysyłanie ich za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jak utworzyć przesyłkę do zamówienia korzystając z integracji?

Aby utworzyć przesyłkę do zamówienia:

  1. Zaloguj się do panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu Obsługa zamówień → Zamówienia i przy wybranym zamówieniu, w kolumnie Akcje wybierz opcję Utwórz przesyłkę.enadawca-esklep
    … lub kliknij w treść przy wybranej formie dostawy.
    integracja z eNadawcą
  3. W nowym oknie rozwiń pole Format dostawy wybierz pozycję „Poczta Polska”.
  4. Uzupełnij wszystkie pola na ekranie tworzenia przesyłki.
  5. Kliknij przycisk Utwórz przesyłkę, aby zatwierdzić tworzenie przesyłki.
  6. Ostatnim krokiem jest przekazanie przesyłki do systemu E-Nadawca. W tym celu przejdź do opcji menu Obsługa sklepu → Zamówienia i kliknij frazę Wyślij przy wybranej przesyłce.

Pamiętaj, że wygenerowane dokumenty pochodzą wprost z Poczty Polskiej, więc są zawsze w 100% zgodne z wszelkimi wymogami stawianymi przez Pocztę Polską.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie