Odpowiedni termin wysyłki należy zdefiniować przy każdym produkcie, podczas edycji szczegółów produktu w zakładce „Dane podstawowe”. Zmianę terminów wysyłek dla kilku produktów możesz przeprowadzić w opcji menu Produkty.
Aby zmodyfikować ustawienia dostępnych terminów wysyłki w sklepie, przejdź do opcji menu Ustawienia > Produkty > Czas wysyłki Po zdefiniowaniu kolejnych dostępnych terminów wysyłek, będziesz mógł je przypisać do wybranych produktów.
Poniższa tabela przedstawia zależności pomiędzy ustawieniami w sklepie, a wyświetlanymi informacjami w serwisie Sklepy24.
Ustawienia terminu wysyłki przy produkcie |
Wyświetlony stan dostępności w Sklepy24 |
---|---|
1 dzień | 1 dzień |
2 – 3 dni | do 3 dni |
4 – 7 dni | do 7 dni |
8 – 14 dni | do 14 dni |
14 – 30 dni | do 30 dni |
Więcej rozwiązań
- Stany dostępności produktów dla Ceneo
- Stany dostępności produktów dla Nokaut
- Jak przeprowadzać integracje z porównywarkami cen?
- Integracja sklepu z serwisem Zaufane opinie
- Do czego służy opcja „Integracje” – „Partnerzy”?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.