Odpowiedni termin wysyłki należy zdefiniować przy każdym produkcie, podczas edycji szczegółów produktu w zakładce „Dane podstawowe”. Zmianę terminów wysyłek dla kilku produktów możesz przeprowadzić w opcji menu Produkty.
Aby zmodyfikować ustawienia dostępnych terminów wysyłki w sklepie, przejdź do opcji menu Ustawienia > Produkty > Czas wysyłki Po zdefiniowaniu kolejnych dostępnych terminów wysyłek, będziesz mógł je przypisać do wybranych produktów.
Poniższa tabela przedstawia zależności pomiędzy ustawieniami w sklepie eSklep, a wyświetlanymi informacjami w Ceneo.
Ustawienia terminu wysyłki przy produkcie |
Wyświetlony stan dostępności w Ceneo |
---|---|
1 dzień | dostępny, sklep wyśle produkt w ciągu 24 godzin |
3 dni | dostępny, sklep wyśle produkt w ciągu 3 dni |
7 dni | sklep wyśle produkt w ciągu tygodnia |
14 dni | produkt zostanie wysłany nie wcześniej niż za tydzień |
99 | brak informacji o dostępności, status 'sprawdź w sklepie’ |
Więcej rozwiązań
- Stany dostępności produktów dla Sklepy24
- Stany dostępności produktów dla Nokaut
- Jak przeprowadzać integracje z porównywarkami cen?
- Integracja sklepu z serwisem Zaufane opinie
- Do czego służy opcja Partnerzy”?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.