Stany dostępności produktów dla Ceneo

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Stany dostępności wyświetlane w porównywarce Ceneo zależne są od ustawień terminu wysyłki danego produktu.

Odpowiedni termin wysyłki należy zdefiniować przy każdym produkcie, podczas edycji szczegółów produktu w zakładce „Dane podstawowe”. Zmianę terminów wysyłek dla kilku produktów możesz przeprowadzić w opcji menu Produkty. 

Aby zmodyfikować ustawienia dostępnych terminów wysyłki w sklepie, przejdź do opcji menu Ustawienia > Produkty > Czas wysyłki  Po zdefiniowaniu kolejnych dostępnych terminów wysyłek, będziesz mógł je przypisać do wybranych produktów.

Poniższa tabela przedstawia zależności pomiędzy ustawieniami w sklepie eSklep, a wyświetlanymi informacjami w Ceneo.

Ustawienia terminu wysyłki przy produkcie
Wyświetlony stan dostępności w Ceneo
1 dzień dostępny, sklep wyśle produkt w ciągu 24 godzin
3 dni dostępny, sklep wyśle produkt w ciągu 3 dni
7 dni sklep wyśle produkt w ciągu tygodnia
14 dni produkt zostanie wysłany nie wcześniej niż za tydzień
99 brak informacji o dostępności, status 'sprawdź w sklepie’
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie