Informujemy, że w dniu 29 stycznia wdrażana będzie aktualizacja do eSklepu w home.pl
W czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie sklepy internetowe pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi sklepu, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.
Poniżej lista poprawek w ramach aktualizacji:
Nowe funkcjonalności
- Dodano funkcjonalność wyświetlania informacji o kosztach dostawy dla produktu / wariant magazynowy na karcie produktu. Szerszy opis funkcjonalności w artykule https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/koszty-dostawy-na-karcie-produktu
- Poprawiono proces tworzenia oferty na Allegro: przywrócono mechanizm przeliczania ilości znaków w tytule oferty, przywrócono funkcję podglądu szablonu, dodano funkcjonalność automatycznego pobierania kategorii i atrybutów gdy numer EAN jest ofertą w Allegro, poprawiono widok okna wystawiania wielu ofert na Allegro za pomocą multiakcji
Poprawki
- Poprawiono błędny adres URL regulaminu usług Paczkomaty InPost w koszyku
- Usunięto defekt związany z brakiem możliwości dokonania zwrotu należności w części zamówień
- Usunięto defekt ucinania wartości zawierającej znak przecinka, podczas tworzenia promocji za pomocą multiakcji
- Usunięto defekt występujący podczas tworzenia przesyłki za pomocją integracji InPost ShipX
- Usprawniono proces wykonywania zadań w integracji z Allegro
- Poprawiono mechanizm aktualizacji dostępnych punktów Paczkomatów w integracji InPost ShipX
- Usunięto defekt występujący podczas tworzenia innego dokumentu w integracji z wFirmą
- Usunięto defekt braku aktualizacji cen produktów w innej walucie po zmianie kursu pobranego z NBP poprzez multiakcje
- Usunięto defekt związany z błędnym wyświetlaniem się pola wyboru daty w formularzu tworzenia przesyłek dla Poczty Polskiej
- Usunięto defekt związany z brakiem wyświetlania pola wyszukiwarki na urządzeniach mobilnych w sytuacji gdy pole wyszukiwarki jest wyłączone w nagłówku w wersji desktopowej.
- Poprawiono działanie modułu „Ostatnio oglądane”
- Usunięto defekt związany z możliwością ręcznego dodania zestawu do zamówienia, mimo braku wystarczającej ilości składowych na magazynie
- Usunięto defekt związany z nieprawidłowym działaniem przekierowań powiązanych z użyciem własnych adresów URL w producentach, kategoriach produktów oraz kategoriach bloga
- Usunięto defekt związany z brakiem oznaczania błędnie wypełnionego konkretnego pola w formularzu tworzenia wiadomości automatycznej w panelu administracyjnym
Ulepszenia
- Usunięto z pliku XML dla CENEO produkty, których nie można zakupić w sklepie
- Zablokowano możliwości edycji profilu importu / exportu CSV przez kilku administratorów jednocześnie
API
- Usunięto defekt występujący podczas dodawania produktu niepowiązanego z magazynem do zamówienie przez REST API. Błąd skutkował dodawaniem pozycji do zamówienia i ilością 0.
- Dodano informację o opakowaniu produktu w zasobie getProducts() – Front REST API
- Dodano informację o kosztach dostawy dla produktów, wariantów magazynowych oraz zestawów w Front API
Zmiany w stylach graficznych:
- Skórka responsywna:
RevisionsDiff_rwd_clickshop_5.19.17_5.20.1 - Skórka klasyczna:
RevisionsDiff_home_basic_5.19.17_5.20.1 - Skórka klasyczna lekka:
RevisionsDiff_light_purple_5.19.17_5.20.1