Koszty dostawy na karcie produktu

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Podczas edycji strony produktu w sklepie internetowym home.pl możesz włączyć opcję dynamicznego wyświetlania kosztu dostawy. Ta zmiana została wdrożona wraz z wersją 5.20.1 sklepu internetowego. Koszt prezentowany jest na podstawie dostępnych metod dostaw z wyłączeniem odbioru osobistego.

Do włączenia poniżej zaprezentowanej funkcji, konieczne jest skonfigurowanie kosztów dostawy oraz edycja widoku karty produktów.

Prezentacja dostępnych form dostawy na karcie produktu lub w zakładce dostawy: posortowana od najtańszej do najdroższej lista wszystkich dostaw dostępnych dla danego produktu lub jego wariantu jest widoczna pod opisem (lub w zakładce dla widoku z zakładkami).

Jak włączyć koszty dostawy na karcie produktu?

  1. Przejdź do menu: Konfiguracja > Wygląd > Obecny szablon graficzny > Szczegóły produktu
    Koszty dostawy na karcie produktu
  2. W sekcji Informacje o produkcie zaznacz na „tak” opcję Koszt dostawy.

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie