Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
1. Jak skonfigurować wielomagazynowość?
2. Jak tworzyć magazyny?
3. Jak zarządzać stanami magazynowymi?
4. Składanie zamówienia przez klienta a zachowanie magazynów
6. Procesowanie zamówienia przez obsługę sklepu
7. Informacje dodatkowe
Jak kontrolować magazyny kiedy tworzysz zamówienie w panelu eSklepu od strony sprzedawcy?
Tworząc zamówienie ręcznie (po włączeniu funkcji wielomagazynowości), podczas dodawania produktów, możesz skorzystać z widoku Magazyny – na liście wyświetli się liczba produktu w magazynie podstawowym, głównym oraz suma produktów znajdujących się we wszystkich magazynach.
Sposoby dodawania produktów do zamówienia
System umożliwi ci na wybór magazynu, z którego dodajesz produkt do zamówienia.
- Jeżeli chcesz dodać poszczególne produkty w większej liczbie sztuk:
- Kliknij w symbol plusa przy dodawanym produkcie.
- Określ, z którego magazynu ma zostać pobrany produkt.
- Wpisz ile produktów dodajesz do zamówienia i wybierz magazyn wysyłkowy → kliknij Dodaj.
Do zamówień składanych ręcznie, w domyślnym widoku Podstawowym listy zamówionych produktów, wyświetla się tylko suma zamówionych sztuk.
Możesz korzystać także z widoku Magazyny oraz widoku zsumowanych magazynów: Podstawowy + Magazyny.
Kiedy włączysz widok z Magazynami pojawi się kolumna Magazyn źródłowy oraz Magazyn wysyłkowy. Wyświetlają się w niej informacje, dla którego magazynu pobierany i wysyłany jest produkt do tworzonego przez ciebie zamówienia.