Jeśli jesteś już użytkownikiem Microsoft 365, możesz w dowolnym momencie rozszerzyć swoje konto o dodatkowe usługi, np. nowe plany Microsoft 365 lub zwiększyć ilość licencji dla zakupionego już pakietu. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak zakupić nową subskrypcję innego typu licencji Microsoft oraz w jaki sposób zwiększyć ilość licencji dla już posiadanego planu Microsoft 365. Proces dodania nowych licencji realizowany jest bezpośrednio w panelu dostępnym pod adresem: panel.home.pl.
SPIS TREŚCI
- Jak zakupić nową subskrypcję Microsoft dla innego typu licencji Microsoft 365?
- Jak dodać kolejne licencje do już istniejącego planu Microsoft 365?
Jak zakupić nową subskrypcję Microsoft dla innego typu licencji Microsoft 365?
- Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://panel.home.pl
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak się zalogować.
- Z listy po lewej stronie wybierz zakładkę Microsoft 365. Na kafelku Administracja kliknij Zarządzaj.
- Następnie, na kafelku Zakupione subskrypcje kliknij Kup nową subskrypcję.
- Wybierz z listy usługę, którą chcesz dodać do swojej organizacji. U dołu strony zaznacz okres, na jaki chcesz wykupić wybraną usługę i potwierdź wybór, klikając Następna.
- Na kolejnym ekranie zobaczysz podsumowanie wyboru oraz domenę Twojej organizacji. Do niej zostanie przypisana nowa usługa, po jej opłaceniu. Kliknij Następna, by przejść dalej.
- W ostatnim kroku przed zakupem możesz dodać do licencji dodatki, np. zaawansowane zabezpieczenia w Exchange, oraz zmienić liczbę dokupowanych licencji. By przejść do opłacenia nowej licencji, kliknij Dalej.
- Zatwierdź, klikając przycisk Złóż zamówienie. Ostatnim krokiem dodawania usługi Microsoft 365 do konta organizacji, jest jej opłacenie. Sprawdź podsumowanie zamówienia, wybierz metodę płatności oraz zaakceptuj warunki regulaminu. Kliknij Kup, by przenieść się na stronę wybranej metody płatności. Po otrzymaniu wpłaty będziesz mógł rozpocząć korzystanie z zakupionej usługi Microsoft 365.
Jak dodać kolejne licencje do już istniejącego planu Microsoft 365?
-
- Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://panel.home.pl
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak się zalogować.
- Z listy po lewej stronie wybierz zakładkę Microsoft 365. Na kafelku Licencje kliknij Zarządzaj.
- Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://panel.home.pl
-
- Następnie wybierz: Kup więcej licencji.
-
- W oknie Nowy limit wpisz ilość dodatkowych licencji w posiadanym planie.
- Zatwierdź, klikając przycisk Złóż zamówienie. Ostatnim krokiem dodawania usługi Microsoft 365 do konta organizacji, jest jej opłacenie. Sprawdź podsumowanie zamówienia, wybierz metodę płatności oraz zaakceptuj warunki regulaminu. Kliknij Kup, by przenieść się na stronę wybranej metody płatności. Po otrzymaniu wpłaty będziesz mógł rozpocząć korzystanie z zakupionej usługi Microsoft 365.
Jak opłacić usługę Office 365 w home.pl? Poprzedni |
Jak dodać użytkowników i dodać im licencje Office 365? Następny |
Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym
W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca.