Jak zmienić domenę w nazwie użytkownika Microsoft 365?

Środowisko Microsoft 365 pozwala korzystać z własnych domen w poczcie e-mail i nazwach użytkowników. Dzięki nim adresy mailowe pracowników wyglądają profesjonalnie i wiarygodnie. Sprawdź, jak zmienić domenę w adresach użytkowników w centrum administracyjnym Microsoft 365.

SPIS TREŚCI

Jak dodać własną domenę w Centrum Administracyjnym Microsoft 365?

Aby skonfigurować nową domenę w środowisku Microsoft 365, skorzystaj z poniższej instrukcji:

Zmiana domeny w nazwie użytkownika Microsoft 365

W momencie, gdy masz już skonfigurowaną własną domenę w Centrum Administracyjnym Microsoft 365, dodaj ją do istniejących kont lub stwórz nowych użytkowników:

  1. Zaloguj się do Panelu Administratora na stronie admin.microsoft.com.
  2. Przejdź do zakładki UżytkownicyAktywni użytkownicy, a następnie wybierz konto, które chcesz edytować.
    Zmiana domeny w nazwie użytkownika Microsoft 365.
  3. W wysuniętym oknie po prawej stronie, w zakładce Konto kliknij Zarządzaj nazwą użytkownika i adresem e-mail.
    Jak zmienić lub dodać własną domenę do adresu e-mail Microsoft 365?
  4. Następnie wybierz ikonę ołówka i rozwiń listę domen. Wybierz własną domenę i zakończ proces, klikając Gotowe.
    Wybór nowej domeny Microsoft 365 dla użytkownika.
Gotowe! Od teraz login i adres mailowy poczty Microsoft 365 konkretnego użytkownika będzie zawierał twoją domenę. Pamiętaj, że możesz używać wielu domen, np. w aliasach i skrzynkach udostępnionych Exchange.

Czytaj więcej
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym

W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca. 

Poznaj Microsoft 365
Microsoft 365 Business Standard Dodaj do koszyka