Jak dodać nowe licencje do już zakupionego planu Office 365?


Jeśli jesteś już użytkownikiem Office 365, możesz w dowolnym momencie rozszerzyć swoje konto o dodatkowe usługi, np. nowe plany Office 365 lub zwiększyć ilość licencji dla zakupionego już pakietu.

Z poniższego artykułu dowiesz się, w jaki sposób zwiększyć ilość licencji dla już posiadanego planu Office 365. Proces dodania nowych licencji realizowany jest bezpośrednio w panelu dostępnym pod adresem: cp.home.pl.

Jak dodać nowe licencje do już zakupionego planu Office 365?

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://cp.home.pl
  2. W prawym górnym rogu ekranu, z rozwijanego menu wybierz usługę Office 365 (czyli subskrypcję, dla której chcesz dokonać zmian).
    Panel Klienta - Wybierz usługę Office 365
  3. Po lewej stronie ekranu w module o nazwie Microsoft Office 365, kliknij Zasoby subskrypcji.
    Panel Klienta - Usługa Office 365 - Kliknij w Zasoby subskrypcji
  4. Wybierz subskrypcję (jeśli więcej niż jedna) i kliknij Zwiększ limit zasobów.
    Panel Klienta - Usługa Office 365 - Zasoby subskrypcji - Wybierz subskrypcję i kliknij Zwiększ limit zasobów
  5. W nowym oknie konfiguracji, pojawi się informacja o obecnym limicie posiadanych licencji oraz nowym limicie, jaki chcesz ustalić, np. jeśli posiadasz 10 licencji, a chcesz dokupić 3, wprowadź nowy limit 13.
    Panel Klienta - Usługa Office 365 - Zasoby subskrypcji - Zwiększ limit zasobów - Wprowadź nowy limit
  6. W sekcji Szczegóły zamówienia zostanie wyświetlona informacja o płatności, jaką będziesz musiał uiścić w celu uruchomienia kolejnych licencji.
    Panel Klienta - Usługa Office 365 - Zasoby subskrypcji - Zwiększ limit zasobów - Sprawdź informację o płatności

    Szacowana opłata za subskrypcję generowana jest automatycznie i proporcjonalnie do ceny pakietu (z uwzględnieniem promocji, w której został on zakupiony) oraz pozostałego czasu jego aktywności. W przypadku pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, pod dedykowanym numerem Infolinii 91 432 55 72.
  7. Zatwierdź , klikając przycisk Złóż zamówienie.
  8. Wróć do panelu cp.home.pl, a następnie przejdź do sekcji Dokumenty finansowe.
    Panel Klienta - Konto - Wybierz opcję Dokumenty finansowe
  9. Wybierz Niezapłacone zamówienia, aby dokonać płatności za nowe licencje. Po jej zaksięgowaniu będzie możliwe przypisanie nowych licencji do kont użytkowników.
    Panel Klienta - Konto - Dokumenty finansowe - Wybierz zakładkę Niezapłacone zamówienia

    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej jak opłacić zamówienie na usługi Office 365.
Jak opłacić usługę Office 365 w home.pl?
Poprzedni
Jak dodać użytkowników i dodać im licencje Office 365?
Następny

Office 365 z polskim wsparciem technicznym

W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych.

Poznaj Office 365
Office 365 Business Essentials Dodaj do koszyka

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Częste pytania
Narzędzia
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Konfiguracja programów pocztowych
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne Usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów oraz analizowanie błędów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Wizyta - system rezerwacji
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Akademia home.pl
Poradniki do pobrania
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Kurs mod_rewrite
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Dropbox
Cloud Email Xchange
Dropsuite
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub