Jak kupić nowy plan i dodać do niego licencje lub zwiększyć ilość licencji w posiadanym planie Microsoft 365?

Jeśli jesteś już użytkownikiem Microsoft 365, możesz w dowolnym momencie rozszerzyć swoje konto o dodatkowe usługi, np. nowe plany Microsoft 365 lub zwiększyć ilość licencji dla zakupionego już pakietu. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak zakupić nową subskrypcję innego typu licencji Microsoft oraz w jaki sposób zwiększyć ilość licencji dla już posiadanego planu Microsoft 365. Proces dodania nowych licencji realizowany jest bezpośrednio w panelu dostępnym pod adresem: panel.home.pl.

SPIS TREŚCI

Jak zakupić nową subskrypcję Microsoft dla innego typu licencji Microsoft 365?

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://panel.home.pl
  2. Z listy po lewej stronie wybierz zakładkę Microsoft 365. Na kafelku Administracja kliknij Zarządzaj.
    home.pl panel klienta Microsoft 365
  3. Następnie, na kafelku Zakupione subskrypcje kliknij Kup nową subskrypcję.
    Kupno dodatkowej licencji Microsoft 365
  4. Wybierz z listy usługę, którą chcesz dodać do swojej organizacji. U dołu strony zaznacz okres, na jaki chcesz wykupić wybraną usługę i potwierdź wybór, klikając Następna.
    Panel wyboru nowej licencji Microsoft 365
  5. Na kolejnym ekranie zobaczysz podsumowanie wyboru oraz domenę Twojej organizacji. Do niej zostanie przypisana nowa usługa, po jej opłaceniu. Kliknij Następna, by przejść dalej.
    Wybierz konto nowej licencji Office
  6. W ostatnim kroku przed zakupem możesz dodać do licencji dodatki, np. zaawansowane zabezpieczenia w Exchange, oraz zmienić liczbę dokupowanych licencji. By przejść do opłacenia nowej licencji, kliknij Dalej.
    Dodatkowe usługi Office w home.pl
  7. Zatwierdź, klikając przycisk Złóż zamówienie. Ostatnim krokiem dodawania usługi Microsoft 365 do konta organizacji, jest jej opłacenie. Sprawdź podsumowanie zamówienia, wybierz metodę płatności oraz zaakceptuj warunki regulaminu. Kliknij Kup, by przenieść się na stronę wybranej metody płatności. Po otrzymaniu wpłaty będziesz mógł rozpocząć korzystanie z zakupionej usługi Microsoft 365.
    Kup dodatkową licencję Office 365

Jak dodać kolejne licencje do już istniejącego planu Microsoft 365?

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://panel.home.pl
  2. Z listy po lewej stronie wybierz zakładkę Microsoft 365. Na kafelku Licencje kliknij Zarządzaj.
  3. Panel home.pl - dodawanie nowego planu Microsoft 365

  4. Następnie wybierz: Kup więcej licencji.
  5. Panel home.pl - ilość licencji w planie Microsoft 365

  6. W oknie Nowy limit wpisz ilość dodatkowych licencji w posiadanym planie.
  7. Panel home.pl - zwiększanie limitu licencji w bieżącym planie Microsoft 365

  8. Zatwierdź, klikając przycisk Złóż zamówienie. Ostatnim krokiem dodawania usługi Microsoft 365 do konta organizacji, jest jej opłacenie. Sprawdź podsumowanie zamówienia, wybierz metodę płatności oraz zaakceptuj warunki regulaminu. Kliknij Kup, by przenieść się na stronę wybranej metody płatności. Po otrzymaniu wpłaty będziesz mógł rozpocząć korzystanie z zakupionej usługi Microsoft 365.
    Kup dodatkową licencję Office 365
Jak opłacić usługę Office 365 w home.pl?
Poprzedni
Jak dodać użytkowników i dodać im licencje Office 365?
Następny
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym

W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca. 

Poznaj Microsoft 365
Microsoft 365 Business Standard Dodaj do koszyka