Jak dodać nowe licencje do już zakupionego planu Office 365?

Do końca promocji:

0
0
0
:
0
0
:
0
0
dni
godzin
minut
sekund

Jeśli jesteś już użytkownikiem Office 365, możesz w dowolnym momencie rozszerzyć swoje konto o dodatkowe usługi, np. nowe plany Office 365 lub zwiększyć ilość licencji dla zakupionego już pakietu.

Z poniższego artykułu dowiesz się, w jaki sposób zwiększyć ilość licencji dla już posiadanego planu Office 365. Proces dodania nowych licencji realizowany jest bezpośrednio w panelu dostępnym pod adresem: panel.home.pl.

Jak dodać nowe licencje do już zakupionego planu Office 365?

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://panel.home.pl
  2. W prawym górnym rogu ekranu, z rozwijanego menu wybierz usługę Office 365 (czyli subskrypcję, dla której chcesz dokonać zmian).
    Panel klienta - Wybierz usługę Office 365
  3. Po lewej stronie ekranu w module o nazwie Microsoft Office 365, kliknij Zasoby subskrypcji.
    Panel klienta - Usługa Office 365 - Kliknij w Zasoby subskrypcji
  4. Wybierz subskrypcję (jeśli więcej niż jedna) i kliknij Zwiększ limit zasobów.
    Panel klienta - Usługa Office 365 - Zasoby subskrypcji - Wybierz subskrypcję i kliknij Zwiększ limit zasobów
  5. W nowym oknie konfiguracji, pojawi się informacja o obecnym limicie posiadanych licencji oraz nowym limicie, jaki chcesz ustalić, np. jeśli posiadasz 10 licencji, a chcesz dokupić 3, wprowadź nowy limit 13.
    Panel klienta - Usługa Office 365 - Zasoby subskrypcji - Zwiększ limit zasobów - Wprowadź nowy limit
  6. W sekcji Szczegóły zamówienia zostanie wyświetlona informacja o płatności, jaką będziesz musiał uiścić w celu uruchomienia kolejnych licencji.
    Panel klienta - Usługa Office 365 - Zasoby subskrypcji - Zwiększ limit zasobów - Sprawdź informację o płatności

    Szacowana opłata za subskrypcję generowana jest automatycznie i proporcjonalnie do ceny pakietu (z uwzględnieniem promocji, w której został on zakupiony) oraz pozostałego czasu jego aktywności. W przypadku pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, pod dedykowanym numerem Infolinii 91 432 55 72.
  7. Zatwierdź , klikając przycisk Złóż zamówienie.
  8. Wróć do panelu panel.home.pl, a następnie przejdź do sekcji Dokumenty finansowe.
    Panel klienta - Konto - Wybierz opcję Dokumenty finansowe
  9. Wybierz Niezapłacone zamówienia, aby dokonać płatności za nowe licencje. Po jej zaksięgowaniu będzie możliwe przypisanie nowych licencji do kont użytkowników.
    Panel klienta - Konto - Dokumenty finansowe - Wybierz zakładkę Niezapłacone zamówienia

    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej jak opłacić zamówienie na usługi Office 365.
Jak opłacić usługę Office 365 w home.pl?
Poprzedni
Jak dodać użytkowników i dodać im licencje Office 365?
Następny

Office 365 z polskim wsparciem technicznym

W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie