- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu MARKETING –> RABATY –> RABATY INDYWIDUALNE.
- Kliknij opcję Edytuj, która znajduje się w kolumnie Akcje przy kliencie, dla którego chcesz zmienić indywidualny rabat.
- W polu Wartość zniżki zmień rabat przypisany do wybranego klienta.
- Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać zmiany.
- Możesz też edytować konto klienta w sekcji Klienci, a następnie zmienić ręcznie przyznany rabat (jeśli wiesz który klient go posiada).
Więcej rozwiązań
- Jak zapobiec porzucaniu koszyka przez klientów?
- Do czego służy opcja „Rabaty”?
- Jak przyznać indywidualny rabat klientowi?
- Jak usunąć klientowi indywidualny rabat?
- Jak dodać kupon rabatowy?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.