Konfiguracja domeny w Microsoft Office 365 bez obsługi poczty Exchange

Środowisko Microsoft Office 365 jest polecanym rozwiązaniem dla firm, które wprowadzają pracę zdalną lub chcą zwiększyć efektywność komunikacji w zespole. Platforma Microsoft 365 pozwala korzystać z firmowej domeny podczas logowania, dlatego zapoznaj się ze wskazówkami, jak przeprowadzić konfigurację własnej domeny.

Ta instrukcja przeznaczona jest dla administratorów Office 365, którzy chcą używać firmowej domeny w Microsoft 365 bez powiązania z pocztą Exchange. Jeśli chcesz skonfigurować domenę, która ma w pełni działać po stronie Microsoft 365, skorzystaj z tej instrukcji: Konfiguracja domeny w Microsoft 365.

Konfiguracja domeny w Microsoft 365

Aby dodać własną domenę do Microsoft 365, zaloguj się kontem administratora do Centrum Administracyjnego Office 365, a następnie:

  1. Przejdź do ustawień domen: Ustawienia → Domeny → Dodaj domenę.Konfiguracja domeny w Microsoft 365
  2. Wpisz nazwę swojej domeny i kliknij Użyj tej domeny.Konfiguracja domeny w Microsoft 365 - instrukcja
  3. Jako metodę weryfikacji własności domeny wybierz Dodaj rekord TXT do rekordów DNS domeny, a następnie kliknij Kontynuuj.Weryfikacja domeny rekordem TXT
  4. Zaloguj się do panelu administratora, w którym zarządzasz strefą DNS domeny. Na przykładzie panelu home.pl ścieżka jest następująca: Domeny → Działania → Zarządzaj rekordami DNS.Zarządzanie DNS domeny w home.pl
  5. W panelu home.pl kliknij Dodaj nowy rekord, a następnie wypełnij poszczególne komórki danymi z centrum administracyjnego Microsoft 365:
    • Typ rekordu: TXT
    • Wartość: MS=ms………..Wartości rekordu TXT domenyWartości rekordu TXT w strefie DNS
  6. Po dodaniu rekordu w panelu domeny odczekaj do 10 minut i w centrum administracyjnym Microsoft 365 kliknij Weryfikuj.
  7. Przy metodzie podłączania domeny wybierz Dodaj własne rekordy DNS, a następnie Kontynuuj.Konfiguracja domeny w Microsoft 365.
  8. Rozwiń Opcje zaawansowane, a następnie zaznacz Skype for Business.Nowe rekordy DNS
  9. Rozwiń sekcje z rekordami, które dodasz w panelu domeny. Według wytycznych dodaj wszystkie 4 rekordy do DNS domeny i kliknij Kontynuuj. Jeśli wyświetli się komunikat o błędnych wartościach rekordów lub ich braku, odczekaj do 15 minut. Po tym czasie spróbuj ponownie.Rekordy CNAME oraz SRV, które należy dodać do DNS domenyPrzykład uzupełnienia parametrów jdenego rekordu SRV.
  10. Po zakończeniu konfiguracji możesz zmieniać loginy użytkowników i tworzyć nowe konta zawierające w nazwie Twoją domenę. Sprawdź, jak dodawać użytkowników Office 365.
Jeśli szukasz rozwiązań Microsoft 365 dla swojej firmy, sprawdź biznesowe pakiety Office 365 w home.pl lub skontaktuj się ze specjalistą, który odpowie na Twoje pytania.
Czytaj więcej
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Office 365 z polskim wsparciem technicznym

W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Pracuj zdalnie z każdego miejsca.