Środowisko Microsoft Office 365 jest polecanym rozwiązaniem dla firm, które wprowadzają pracę zdalną lub chcą zwiększyć efektywność komunikacji w zespole. Platforma Microsoft 365 pozwala korzystać z firmowej domeny podczas logowania, dlatego zapoznaj się ze wskazówkami, jak przeprowadzić konfigurację własnej domeny.
Konfiguracja domeny w Microsoft 365
Aby dodać własną domenę do Microsoft 365, zaloguj się kontem administratora do Centrum Administracyjnego Office 365, a następnie:
- Przejdź do ustawień domen: Ustawienia → Domeny → Dodaj domenę.
- Wpisz nazwę swojej domeny i kliknij Użyj tej domeny.
- Jako metodę weryfikacji własności domeny wybierz Dodaj rekord TXT do rekordów DNS domeny, a następnie kliknij Kontynuuj.
- Zaloguj się do panelu administratora, w którym zarządzasz strefą DNS domeny. Na przykładzie panelu home.pl ścieżka jest następująca: Domeny → Działania → Zarządzaj rekordami DNS.
- W panelu home.pl kliknij Dodaj nowy rekord, a następnie wypełnij poszczególne komórki danymi z centrum administracyjnego Microsoft 365:
- Typ rekordu: TXT
- Wartość: MS=ms………..
- Po dodaniu rekordu w panelu domeny odczekaj do 10 minut i w centrum administracyjnym Microsoft 365 kliknij Weryfikuj.
- Przy metodzie podłączania domeny wybierz Dodaj własne rekordy DNS, a następnie Kontynuuj.
- Rozwiń Opcje zaawansowane, a następnie zaznacz Skype for Business.
- Rozwiń sekcje z rekordami, które dodasz w panelu domeny. Według wytycznych dodaj wszystkie 4 rekordy do DNS domeny i kliknij Kontynuuj. Jeśli wyświetli się komunikat o błędnych wartościach rekordów lub ich braku, odczekaj do 15 minut. Po tym czasie spróbuj ponownie.
- Po zakończeniu konfiguracji możesz zmieniać loginy użytkowników i tworzyć nowe konta zawierające w nazwie Twoją domenę. Sprawdź, jak dodawać użytkowników Office 365.
Czytaj więcej
- Jak włączyć uwierzytelnianie SMTP w Microsoft Exchange?
- Jak zarządzać weryfikacją dwuetapową konta Microsoft?
- Bezpieczeństwo firmowych urządzeń: Porównanie MDM Office 365 z MS Intune
- Dodawanie aliasu w poczcie Microsoft Exchange
Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym
W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca.