Jak skonfigurować własną domenę w Office 365?


Usługę Office 365 możesz połączyć z domeną (np. zarejestrowaną w home.pl), dzięki czemu będziesz mógł korzystać ze wszystkich usług z użyciem swojego adresu.

W celu skonfigurowania własnej domeny w usłudze Office 365, wymagane jest utworzenie odpowiednich rekordów w strefie domeny.

  • Jeśli domena jest zarejestrowana lub utrzymywana w home.pl, rekordy domeny możesz konfigurować po zalogowaniu się w Panelu Klienta home.pl do domeny lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  • Jeśli domena jest zarejestrowana lub utrzymywana u innego operatora, skontaktuj się z docelowym operatorem w celu konfiguracji odpowiednich rekordów.

Jak skonfigurować domenę w home.pl do obsługi pakietu Office 365?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby skonfigurować domenę utrzymywaną w home.pl:

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://login.microsoftonline.com.
  2. Z lewej strony ekranu wybierz zakładkę “Domeny” i następnie kliknij przycisk “Dodaj domenę”.

    Panel Klienta - Domeny - Kliknij przycisk Dodaj domenę

  3. Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie zaplanowanej konfiguracji nowej domeny. Kliknij przycisk “Zaczynamy”, który znajduje się w dolnej części ekranu.

    Panel Klienta - Domeny - Dodaj domenę - Kliknij przycisk Zaczynamy

  4. Na wyświetlonym formularzu wpisz nazwę domeny, która chcesz skonfigurować przy usłudze Office 365 i kliknij przycisk “Dalej”.

    Panel Klienta - Domeny - Dodaj domenę - Na wyświetlonym formularzu wpisz nazwę domeny

  5. Na ekranie zostanie wyświetlona instrukcja utworzenia rekordu TXT. Sugerujemy utworzenie rekordu TXT za pomocą Panelu Klienta home.pl. W tym celu przejdź do kolejnego kroku, nie wyłączając tego okna.

    WAŻNE! Jeśli nie możesz utworzyć rekordu TXT przy domenie, kliknij w dolnej części ekranu link “Zamiast tego użyj rekordu MX”. Na ekranie zostanie wyświetlona instrukcja dodawania nowej domeny w usłudze Office 365 za pomocą rekordu MX.

    Panel Klienta - Domeny - Dodaj domenę - Utwórz rekord TXT

  6. Utwórz teraz nowy rekord TXT w strefie domeny. W tym celu zaloguj się w Panelu Klienta home.pl do domeny lub usługi z uprawnienia administracyjnymi. Instrukcje logowania znajdziesz pod tym adresem. Przejdź do konfiguracji domeny, aby utworzyć odpowiedni rekord TXT.
    • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak dodać nowy rekord w Panelu Klienta home.pl.

    Panel Klienta home.pl - Uzupełnij formularz Dodaj nowy rekord

  7. Po dodaniu rekordu, odczekaj kilka minut i kliknij “Gotowe, rekord został dodany” w oknie weryfikacji domeny.

    Panel Klienta - Domeny - Dodaj domenę - Utwórz rekord TXT - Kliknij przycisk Gotowe, rekord został dodany

  8. Jeśli poprawnie dodałeś rekord TXT w strefie Twojej domeny, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie operacji. Kliknij przycisk “Dalej”, aby zaktualizować dane o użytkownikach w usłudze Office 365.

    Panel Klienta - Domeny - Dodaj domenę - Utwórz rekord TXT - Potwierdziliśmy, że domena należy do Ciebie - Kliknij przycisk Dalej

  9. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, na którym należy zaznaczyć użytkowników, którzy mają mieć włączoną obsługę dodanej domeny. Po zaznaczeniu wybranych użytkowników, kliknij przycisk “Aktualizuj wybranych użytkowników”. Możesz ominąć proces dodawania/modyfikowania użytkowników i wykonać go później. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak później dodać użytkowników oraz uruchomić dla nich usługi w ramach subskrypcji Office 365.
    Panel Klienta - Domeny - Dodaj domenę - Krok 2 - Zaznacz wybranych użytkowników i kliknij przycisk Aktualizuj wybranych użytkowników
  10. Następnie będziesz mógł dodać nowych użytkowników, którzy będą mogli korzystać z Twojej domeny. Za pomocą wyświetlonego formularza możesz dodać wielu użytkowników na raz (skorzystaj w tym celu z opcji “+ Dodaj wiersz”).

    Panel Klienta - Domeny - Dodaj domenę - Krok 2 - Za pomocą formularza dodaj użytkowników

  11. Po dodaniu lub zaktualizowaniu użytkowników usługi, należy przejść do właściwej konfiguracji Twojej domeny. W zależności od wybranych usług Office 365, będziesz musiał dodać kolejne rekordy w strefie Twojej domeny. Kliknij przycisk “Dalej”.

    Panel Klienta - Domeny - Dodaj domenę - Krok 3 - Kliknij przycisk Dalej

  12. Na wyświetlonym ekranie będziesz mógł wybrać usługi Office 365, które też mają korzystać z dodanej domeny. Zaznaczenie dodatkowych opcji, np. Exachange Online oraz Lync Online, będzie wymagało dodania dodatkowych rekordów w strefie domeny. Rekordy domeny należy dodać w taki sam sposób jak w punkcie 7.

    Panel Klienta - Domeny - Dodaj domenę - Krok 3 - Wybierz usługi Office 365

  13. Po kliknięciu przycisku “Dalej”, na ekranie zostaną wyświetlone instrukcje tworzenia odpowiednich rekordów w strefie domeny, np. rekordów MX, CNAME lub innych. Rekordy należy dodać w analogiczny sposób jak w 5 punkcie tej instrukcji.
  14. Po poprawnym skonfigurowaniu odpowiednich rekordów, Twoja domena będzie gotowa do współpracy z wybranymi usługami Office 365. Dodani użytkownicy również będą mogli korzystać z adresu Twojej domeny. Na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie zakończenia dodawania nowej domeny.

    Panel Klienta - Domeny - Dodaj domenę - Kończenie - Gotowe! Domena jest gotowa do współpracy z wybranymi usługami Office 365

Dodawanie własnej domeny do usługi Office 365 (instrukcja wideo od Microsoft)

 Korzystanie z Office 365 na urządzeniach mobilnych Poprzedni  Czy do Office 365 jest potrzebne połączenie internetowe? Następny

Office 365 z polskim wsparciem technicznym

W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub