Jak skonfigurować własną domenę w Microsoft 365 (Office 365)?


Usługę Microsoft 365 możesz połączyć z domeną (np. zarejestrowaną w home.pl), dzięki czemu będziesz mógł korzystać ze wszystkich usług z użyciem swojego adresu.

UWAGA! Od 21.04.2020 funkcjonuje nowa nazwa pakietu aplikacji. Pakiety Office 365 Business Essentials, Business i Business Premium zmieniły nazwy na Microsoft 365 Business Basic, Microsoft 365 dla firm oraz Microsoft 365 Business Standard. Ich funkcjonalność pozostaje niezmieniona.

W celu skonfigurowania własnej domeny w usłudze Microsoft 365 wymagane jest utworzenie odpowiednich rekordów w strefie domeny.

  • Jeśli domena jest zarejestrowana lub utrzymywana w home.pl, rekordy domeny możesz konfigurować po zalogowaniu się w Panelu klienta home.pl do domeny lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  • Jeśli domena jest zarejestrowana lub utrzymywana u innego operatora, skontaktuj się z docelowym operatorem w celu konfiguracji odpowiednich rekordów.
Ze względu na złożoność procesu, rekomendujemy skorzystać z usługi konfiguracji domen Microsoft 365 w home.pl. Nasi specjaliści zapewnią bezpieczne i szybkie przeprowadzenie procesu dodania i konfiguracji domeny w Twojej organizacji Office. Skontaktuj się z nami na infolinii: +48 91 432 55 72

Jak skonfigurować domenę w home.pl do obsługi pakietu Microsoft 365?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby skonfigurować domenę utrzymywaną w home.pl:

  1. Zaloguj się panelu administracyjnego Microsoft: https://login.microsoftonline.com
  2. Z lewego menu wybierz zakładkę Administracja.
    Office 365 - panel administratora
  3. U dołu menu po lewej stronie ekranu kliknij Konfiguracja, a następnie Skonfiguruj swoją domenę niestandardową.
    Konfiguracja domeny Microsoft 365
  4. W następnym kroku kliknij przycisk Zarządzaj.
    Przycisk zarządzaj
  5. Kliknij Dodaj domenę u góry ekranu, aby rozpocząć proces dodawania domeny do Microsoft 365.
    Dodaj domenę w panelu Microsoft 365
  6. Pojawi się panel konfiguracyjny domeny. Na pierwszym ekranie podaj nazwę domeny i kliknij Użyj tej domeny.
    Panel dodawania domeny w Office
  7. Zostaniesz zapytany, w jaki sposób chcesz zweryfikować swoją domenę. Zalecamy skorzystać z opcji Dodaj rekord TXT do rekordów domeny. Następnie kliknij przycisk Kontynuuj.
    Sposób weryfikacji domeny
  8. Na ekranie zostaną wyświetlone dane rekordu TXT, który należy dodać do domeny w panelu administracyjnym home.pl.
    Weryfikowanie domeny w Microsoft 365
  9. Zaloguj się do panelu klienta home.pl oraz przejdź do zakładki Domeny.
    Zakładka domeny
  10. Odnajdź swoją domenę, kliknij Opcje, a następnie Zarządzaj rekordami DNS.
    Zarządzaj rekordami DNS
  11. Użyj przycisku Dodaj nowy rekord.
    Przycisk dodaj
  12. Z rozwijanej listy wybierz rekord TXT i wprowadź wartości wskazane w panelu administracyjnym Microsoft 365. Następnie zatwierdź je, klikając w przycisk OK.
    Rekord TXT
  13. Wróć do panelu administracyjnego Microsoft 365 i kliknij Weryfikuj.
    Kliknij Weryfikuj
  14. Po pomyślnej weryfikacji zostaniesz przekierowany do kolejnego kroku, w którym musisz wskazać, w jaki sposób chcesz połączyć swoją domenę z usługą Microsoft 365. Zalecamy pozostawienie domyślnej opcji Dodaj własne rekordy DNS. Następnie zatwierdź swój wybór, klikając przycisk Kontynuuj.
    Konfiguracja domeny Office 365
  15. W tym kroku zaznacz, które usługi chcesz skonfigurować – od wyboru będzie zależna liczba rekordów DNS potrzebnych do dodania w konfiguracji domeny. Zaznacz opcje, które chcesz wdrożyć w swojej organizacji.
    Office 365 - konfiguracja usług online w domenie
  16. Zjedź niżej, a ukażą Ci się rekordy, które należy wprowadzić przy Twojej domenie. W tym celu wróć do panelu klienta home.pl i postępuj analogicznie, jak w przypadku wprowadzania rekordu TXT we wcześniejszym punkcie, wybierając odpowiedni rekord oraz wprowadzając jego wartość.
    UWAGA! Wprowadzając rekord CNAME w polu Nazwa kanoniczna dopisz na końcu kropkę.
    CNAME
  17. Po dokonaniu powyższych operacji przejdź do panelu administracyjnego Microsoft 365 i zatwierdź, klikając przycisk Kontynuuj.
  18. Po weryfikacji ustawień DNS pojawi się ekran informujący o zakończeniu procesu. Kliknij Gotowe, by zakończyć proces dodawania domeny do usługi Microsoft 365.
    Ostatni krok
 Korzystanie z Office 365 na urządzeniach mobilnych Poprzedni  Czy do Office 365 jest potrzebne połączenie internetowe? Następny

Office 365 z polskim wsparciem technicznym

W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Pracuj zdalnie z każdego miejsca.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie