Jak zarządzać weryfikacją dwuetapową konta Microsoft?

Logowanie dwuetapowe jest zalecaną metodą uwierzytelniania w środowisku Microsoft Office 365. Dzięki temu mamy pewność, że nikt nie wykradnie nam dostępu do konta Microsoft, nawet po uzyskaniu naszego loginu i hasła. Przeczytaj poniższy artykuł, by dowiedzieć się, jak włączyć lub wyłączyć logowanie dwuetapowe kont Microsoft 365. Zasady weryfikacji dwuetapowej (2FA – ang. two-factor authentication) możesz zmieniać dzięki platformie Azure Active Directory. Wykonaj poniższe kroki, aby przejść do ustawień zabezpieczeń w organizacji Microsoft Office.

  1. Zaloguj się do portalu Azure jako administrator globalny. Dane logowania są takie same, jak do portalu Office.
  2. weryfikacja dwuetapowa azure microsoft

  3. Przejdź do Azure Active Directory > Właściwości.
  4. logowanie dwuetapowe azure microsoft 365

  5. Wybierz Zarządzaj ustawieniami zabezpieczeń.
  6. 2fa azure microsoft 365

  7. Zmień domyślne wartości zabezpieczeń: Tak: logowanie dwuetapowe włączone, Nie: logowanie dwuetapowe wyłączone
  8. weryfikacja dwuetapowa microsoft

  9. Zapisz zmiany.
  10. UWAGA: Przy domyślnym ustawieniu zabezpieczeń, osoby w organizacji Microsoft będą otrzymywały prośbę o dodatkowe uwierzytelnienie przy każdej próbie logowania na nowym urządzeniu. Prośba o dodatkową autoryzację będzie również wysyłana okresowo przy logowaniu na używanych już urządzeniach.
    Jesteś zainteresowany zaawansowaną platformą Azure? Zapoznaj się z artykułami poniżej i skontaktuj się ze specjalistami home.pl.
    Czytaj więcej
    • Czy artykuł był pomocny ?
    • Tak   Nie

    Office 365 z polskim wsparciem technicznym

    W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Pracuj zdalnie z każdego miejsca.