Zakładając konto Microsoft, otrzymujesz dostęp do darmowych aplikacji pakietu Office z poziomu przeglądarki, których możesz używać do celów prywatnych. Do konta Microsoft możesz również przypisać pełne pakiety Microsoft Office, dzięki czemu zyskujesz stacjonarne wersje aplikacji, instalowane na komputerze. Sprawdź, jak w prosty sposób stworzysz konto Microsoft.
Konto Microsoft założysz bezpośrednio na stronie producenta. W tym celu:
- Przejdź na stronę Microsoft i wybierz Zaloguj się.
- Wybierz pozycję Nie masz konta? Utwórz je!
- Podaj swój adres mailowy jako login i kliknij Dalej.
- Stwórz odpowiednio silne hasło. Powinno zawierać małe i wielkie litery, cyfry i znaki specjalne. Kliknij Dalej.
- Po zakończeniu procesu, możesz zalogować się na swoje nowe konto Microsoft.
Czytaj więcej
- Jak edytować dokumenty online? Praca z Office 365 w przeglądarce
- Jak aktywować pakiet Office 2021?
- Jak pobrać i uruchomić biznesowe licencje Microsoft Office 365?
- Podstawowe informacje o obsłudze usługi OneDrive
Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym
W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca.