Jak pobrać i uruchomić usługę Office 365?


Office 365 to pakiet Office, wyposażony w nowe narzędzia i rozszerzony o dysk w chmurze! Office 365 to Twoje biuro obsługiwane przez internet, dzięki czemu dostęp do aplikacji i plików możesz uzyskać niemal z każdego miejsca — komputera PC, Mac, telefonu lub tabletu.Pakiet Office 365 Online

UWAGA! Od 21.04.2020 funkcjonuje nowa nazwa pakietu aplikacji. Pakiety Office 365 Business Essentials, Business i Business Premium zmieniły nazwy na Microsoft 365 Business Basic, Microsoft 365 dla firm oraz Microsoft 365 Business Standard. Ich funkcjonalność pozostaje niezmieniona.

Po opłaceniu usługi Office 365, będziesz mógł rozpocząć korzystanie z pakietu Office 365

Przy pakiecie Office 365 Business Essentials oraz Enterprise E1 otrzymujesz dostęp online do aplikacji Office 365 przez przeglądarkę na komputerach PC i Mac oraz aplikacje na Android, iOS i iPadOS. Oznacza to, że będziesz mógł korzystać z aplikacji Office 365 tylko przez przeglądarkę.

Przy innych planach, jak Office 365 Business czy Office 365 Business Premium otrzymujesz dodatkowo możliwość instalacji aplikacji Office 365 na komputerze lokalnym lub urządzeniu mobilnym (smartfon, tablety Windows, iPad itd.). W tej instrukcji dowiesz się jak pobrać i zainstalować klasyczne aplikacje na swoim komputerze.

Jedna licencja Office 365 uprawnia jednego użytkownika do korzystania z aplikacji i innych usług Office. Oznacza to, że zakupiona licencja Office 365 pozwala jednej osobie na korzystanie z pakietu biurowego na wielu urządzeniach jednocześnie. Licencje pomiędzy poszczególnymi urządzeniami możesz przenosić kiedy tylko chcesz. Jest to bardzo ważne, zwłaszcza w dobie XXI wieku, gdzie coraz więcej pracowników pracuje mobilnie lub korzysta z możliwości pracy zdalnej.

Jak uruchomić usługę Office 365 w home.pl?

  1. Po opłaceniu zamówienia, zostanie utworzone konto z tymczasowym hasłem, które należy zmienić, aby aktywować usługę Office 365. Zaloguj się do panelu home.pl i przejdź do zakładki Office 365. Na pierwszym kafelku, kliknij Zmień hasło. Podaj własne hasło, którym będziesz logować się do centrum administracyjnego Microsoft.
    Zmiana hasła Office 365 w home.pl
  2. Po zmianie hasła wróć do zakładki Office 365 w panelu home.pl i na tym samym kafelku kliknij Zaloguj. Zostaniesz przekierowany na stronę logowania do panelu Microsoft. Zaloguj się do panelu Microsoft używając ID użytkownika Microsoft oraz nowo utworzonego hasła.
    Logowanie do centrum administracyjnego Office 365
  3. Po zalogowaniu do panelu administracyjnego należy przypisać dostępne licencje do użytkowników. Wejdź do zakładki Administracja.
    Adminstracja w panelu administratora Office
    Z listy po lewej stronie ekranu wybierz Użytkownicy > Aktywni użytkownicy i przypisz licencję Office 365. Więcej informacji o procesie przypisywania licencji znajdziesz pod tym adresem. 
  4. Po przypisaniu licencji przejdź pod adres https://office.com/ i kliknij Zaloguj się. Wprowadź dane użytkownika i rozpocznij pracę z pakietem aplikacji Office 365.

Jak pobrać Office 365 na komputer?

Instrukcja opisuje proces pobierania i instalacji pakietu Office 365 na komputerze Windows. Instalacja aplikacji Office na komputer dostępna jest między innymi w pakietach Office 365 Business oraz Business Premium. Office Wyjątkiem są pakiety Office 365 Business Essentials oraz Enterprise E1, które umożliwiają dostęp do Office 365 tylko w wersji on-line przez przeglądarkę.
  1. Na stronie głównej panelu Office 365 znajdują się ikony aplikacji internetowych – po ich kliknięciu otworzysz aplikacje w swojej przeglądarce. By pobrać pakiet i zainstalować go w postaci aplikacji klasycznych, kliknij Zainstaluj pakiet Office i wybierz opcję Aplikacje usługi Office 365.
    Jak pobrać aplikacje Office 365 na komputer?
  2. Rozpocznie się pobieranie pliku instalacyjnego i pojawi się okno z instrukcją. Po zakończeniu pobierania uruchom plik OfficeSetup.exe i nie odłączaj komputera od internetu podczas instalacji.
    Instalacja Office 365 na komputerze
  3. Kiedy instalacja się zakończy, aplikacje Office 365 znajdziesz w menu Start. Aby przenieść je na pulpit, znajdź aplikacje w alfabetycznej liście i przeciągnij ikony na pulpit.
    Ikony Office 365 w menu Start
  4. Aby zakończyć konfigurację usługi Office 365 na komputerze otwórz aplikację Office i zaloguj się swoim kontem.
    Office 365 - aplikacje na komputer
  5. Główny ekran aplikacji Office wygląda jak ten widoczny w przeglądarkowej wersji. Różni się tym, że po kliknięciu ikony aplikacji jak Word czy Excel, zostanie otwarta klasyczna aplikacja, zainstalowana na Twoim komputerze. Po pierwszym uruchomieniu aplikacje mogą przejść krótką konfigurację i poprosić o zaakceptowanie warunków licencyjnych.
    Ostatnim krokiem po zaakceptowaniu umowy licencyjnej jest wybranie domyślnych typów plików.
    Wybór formatów w Office 365
  6. Instalacja Office 365 na komputerze lokalnym została zakończona. Możesz rozpocząć pracę z pakietem aplikacji biurowych Microsoft.
Jak zalogować się do usługi Office 365?
Poprzedni
Gdzie mogę zarządzać swoją usługą Office 365?
Następny

Office 365 z polskim wsparciem technicznym

W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Pracuj zdalnie z każdego miejsca.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie