Jak zainstalować pakiet Office 365 na wielu urządzeniach?


Przy pakietach OFFICE 365 ESSENTIALS oraz ENTERPRISE E1 otrzymujesz dostęp online do aplikacji Office 365 przez przeglądarkę, np. na komputerze PC, komputerze MAC lub innym urządzeniu mobilnym. Natomiast przy innych pakietach, np.: OFFICE 365 BUSINESS oraz OFFICE 365 BUSINESS PREMIUM otrzymujesz dodatkowo możliwość instalacji aplikacji Office 365 na komputerze lokalnym lub urządzeniu mobilnym (smartfon, tablety Windows, iPad itd.).
Zakupiona licencja Office 365 pozwala na korzystanie z pakietu biurowego na 5 komputerach lub innych urządzeniach jednocześnie, a licencje pomiędzy poszczególnymi urządzeniami możesz przenosić kiedy tylko chcesz. Jest to bardzo ważne zwłaszcza w dobie XXI wieku, gdzie w gospodarstwach domowych znajduje się coraz więcej urządzeń tego typu.

Instalowanie pakietu Office na wielu urządzeniach. Przenoszenie licencji.

Po zainstalowaniu aplikacji Office 365 na wybranych urządzeniach, z poziomu panelu administracyjnego https://login.microsoftonline.com, będziesz mógł w przyszłości przenieść licencje na inne urządzenia. Przykładowo, w sytuacji zmiany komputera osobistego, będziesz mógł zdezaktywować jedną z używanych licencji, aby użyć ją na nowym komputerze.
Jak dodać użytkowników oraz uruchomić usługi w ramach subskrypcji?
Poprzedni
Edycja dokumentów w przeglądarce z użyciem Office Web Apps
Następny
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub