Centrum administracyjne Microsoft Office 365 oraz Azure Active Directory są wielozadaniowymi platformami, za pomocą których wykonasz większość czynności związanych z licencjami, kontami użytkowników, czy ich uprawnieniami. Staranne uzupełnianie profili pracowników zwiększa komfort pracy wśród zespołu, dlatego sprawdź, jak dodać zdjęcie do profilu użytkownika Microsoft 365 w swojej organizacji.
Dodawanie zdjęcia do konta użytkownika Microsoft 365
Aby dodać zdjęcie użytkownikowi:
- Zaloguj się kontem administratora Office 365 do chmury Azure Active Directory.
- Wybierz zakładkę Użytkownicy → Wszyscy użytkownicy.
- Wybierz użytkownika, któremu chcesz dodać zdjęcie i kliknij Edytuj.
- Następnie wybierz plik z grafiką ze swojego urządzenia. Pamiętaj, że miniatura nie może przekroczyć 100 KB.
Office 365 z polskim wsparciem technicznym W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Pracuj zdalnie z każdego miejsca.
Czytaj więcej