W nowej aktualizacji dla aplikacji Dokumenty Google pojawiają się zaawansowane i metody dostosowania nagłówków i stopek.
Wcześniej dokument pozwalał ustawić tylko jeden nagłówek i stopkę dla całego dokumentu, z możliwością zmiany tych elementów tylko na pierwszej stronie. Nowa aktualizacja wprowadza opcje zdefiniowania nagłówka i stopki dla danej sekcji dokumentu lub względem parzystości strony.
Aby uzyskać dostęp do opcji nagłówka i stopki, wybierz „Wstaw > Nagłówek i numer strony”, a następnie wybierz opcję „Nagłówek” albo „Stopka”
Podczas edytowania elementu nagłówka lub stopki, w prawym dolnym rogu elementu wyświetli się przycisk „Opcje”. Po wybraniu tego przycisku wyświetlone zostanie okno, w którym można decydować o rozmiarach i opcjach powtarzania w dokumencie.
Konta G Suite pracujące w systemie Rapid Release mogą skorzystać z nowych funkcji Dokumentów od 22 lipca, lecz może ona nie pojawiać się przez pierwsze 15 dni. Natomiast konta działające w systemie Scheduled Release będę mieć dostęp do aktualizacji nagłówków i stopek od 1 sierpnia.
Gmail z domeną Twojej firmy? To możliwe!
Google Workspace to m.in. poczta Gmail, której możesz używać z domeną swojej firmy. Zyskasz także pakiet praktycznych aplikacji Google. Pracuj zdalnie z każdego miejsca.