Aplikacja: Zamów ponownie

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Aplikacja Zamów ponownie pomoże Twoim klientom prosto ponowić wcześniejsze zamówienia. Instalacja aplikacji sprawia, że w przycisk „zamów ponownie” pojawi się w kilku wybranych miejscach w panelu klienta. Sprawdź, jak zainstalować aplikację w swoim eSklepie.

SPIS TREŚCI

Jak zainstalować aplikację Zamów ponownie w eSklepie?

Aby zainstalować aplikację, postępuj według instrukcji:

  1. Zaloguj się do swojego eSklepu.
  2. Wpisz nazwę poszukiwanej aplikacji w okno wyszukiwarki, znajdującej się na górze ekranu. Następnie wybierz aplikację, wyświetloną w wynikach wyszukiwania.
    Menu - zamów ponownie
  3. W wyświetlonym oknie instalacji kliknij przycisk: Zainstaluj aplikację.Zamów aplikację - Menu - zainstaluj aplikację
  4. Zapoznaj się z regulaminem, zaakceptuj jego warunki i kliknij przycisk: Instaluj.
    Instalacja aplikacji zamów ponownie - przycisk instaluj
  5. Zainstalowaną aplikację odnajdziesz w menu po lewej stronie. W tym celu wybierz opcję: Dodatki i integracje, a następnie Aplikacje. Użyj opcji filtrowania, aby szybciej odnaleźć aplikację.
    Zamów ponownie - dodatki i integracje - aplikacje

Konfiguracja aplikacji Zamów ponownie

Aplikacja jest gotowa do działania zaraz jej instalacji i opłaceniu.

  • Aby aktywować lub wyłączyć aplikację, przejdź do sekcji: Ustawienia podstawowe, a następnie włącz lub wyłącz moduł przesuwając suwak. Następnie kliknij przycisk: Zapisz zmiany.
    Zamów ponownie - konfiguracja podstawowa - zapisz zmiany
Po zainstalowaniu i uruchomieniu funkcji, przycisk do ponownego zamówienia znajdzie się w sekcjach:

  • Historia zamówień,
  • szczegóły zamówienia,
  • w panelu klienta (sekcja „Moje zamówienia”).

Jak działa przycisk Zamów ponownie?

Po kliknięciu przycisku Zamów ponownie wyświetli się ramka z zamówieniem. Klient może zmienić ilość zamawianych produktów i dodać je do koszyka bez konieczności przechodzenia do karty produktu. Po przejściu do koszyka klient będzie mógł kontynuować swoje zakupy. Klient może użyć opcji ponawiania przy dowolnej ilości zamówień – wszystkie produkty zostaną dodane do koszyka.

Uwaga! Ponowne zamówienie dotyczy tylko tych produktów, które są nadal dostępne w sklepie, a ich konfiguracja nie zmieniła się od ostatniego zamówienia. Obecnie niemożliwe jest ponowne zamawianie produktów, które są sprzedawane w zestawach.

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie