Jak wyczyścić pamięć cache w sklepie internetowym?

Pamięć cache pozwala na przyspieszenie działania sklepu poprzez zapisywanie ostatnio wysyłanych elementów. Pozwala to na skrócenie czasu potrzebnego na załadowanie informacji (np. karty produktu).

W sytuacji, kiedy wprowadzasz w sklepie zmiany (dodajesz produkty, zmieniasz zdjęcia czy aktualizujesz konfigurację), powinieneś wyczyścić zawartość pamięci cache. W tym celu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu Click Shop.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA –> ADMINISTRACJA, SYSTEM –> PAMIĘĆ CACHE.
  3. Zaznacz elementy, które chcesz usunąć z pamięci cache.
    wyczysc2
  4. Kliknij przycisk Wyczyść, aby usunąć wybrane elementy z pamięci cache sklepu.

Tematy pokrewne

VN:F [1.9.22_1171]

Czy artykuł był pomocny?

    Ranking przydatności artykułu: +1 (na podstawie 1 głosu)